Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کاراندیش درباره وضعیت باشگاه تراکتور بعد از جریمه ۸۰۰ هزار یورویی و محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات با رای فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات «کوین کنستانت» گفت: باید درباره این موضوع شفاف سازی شود که محرومیتی شامل حال تراکتور نیست بلکه تنها در کمیته بدوی فیفا چنین موضوعی مطرح شده است. اگر دفاعیه‌ای انجام نمی‌دادیم حکم قطعی صادر می‌شد و باید به جریمه و محرومیت تن می‌دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- معاون حقوقی باشگاه تراکتور افزود: رای اعلام شده قطعی نیست. اعتراض خودمان را به فیفا ارسال می‌کنیم. هنوز گردش کار مربوط به این رای در اختیارمان قرار نگرفته است تا بتوانیم درباره بند به بند آن، دفاعیات دقیق خود را ارسال کنیم.

وی درباره غیبت «کوین فورچونه» در تمرینات تیم و درخواست این بازیکن برای دریافت رضایتنامه اش تاکید کرد: این بازیکن غیبت دارد. احساس کردیم فورچونه دنبال سوء استفاده از بندهای مالی قراردادش است. به همین خاطر به موقع تمام حقوقش را به حسابی که اعلام کرده بود، واریز می‌کردیم. او سه روز زودتر از زمان تعطیلات زمستانی تیم از ایران خارج شد.

کاراندیش تصریح کرد: فورچونه اعلام کرد مصدوم هستم و بیماری دارم. از وی خواستیم پرونده پزشکی اش را برایمان ارسال کند اما تنها یک برگه معمولی فرستاد که هیچ سندیتی نداشت. نمی‌دانیم آن برگه که به امضای پزشک عمومی رسیده بود را واقعاً از کجا و به چه علتی دریافت کرده بود. هرگونه بیماری و آسیب دیدگی باید مورد تایید کادر پزشکی تیم قرار بگیرد که درباره این بازیکن چنین اتفاقی رخ نداد.

وی درباره پرونده‌های حقوقی باشگاه تراکتور در فیفا تاکید کرد: در پرونده فورچونه، آنتونی استوکس و لی اروین، طرح دعوی کردیم و می‌خواهیم از حق و حقوق خودمان دفاع کنیم.

کاراندیش درباره پرونده استوکس افزود: درباره استوکس خیلی صحبت شده است. او و اروین بدون رضایت باشگاه تصمیم به جدایی گرفتند. استوکس بارها رفتارهای غیر حرفه‌ای کرد. او در شهر تبریز مشکلات اخلاقی و حاشیه‌ها فراوان ایجاد کرده بود و با توجه به غیبت‌هایش نیز تصمیم گرفتیم که از او شکایت کنیم.

وی یادآور شد: استوکس به یک تیم ترکیه‌ای رفت و ITC موقت گرفت. ما مجبور شدیم هم از استوکس و هم از باشگاه ترکیه‌ای که او را به خدمت گرفته است شکایت کنیم چون این پرونده شامل سه ضلع است کمی طول می‌کشد تا پاسخ ما را بدهند.

معاون حقوقی تراکتور درباره اینکه آیا قراردادهای مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی به دلار بسته شده است؟ تاکید کرد: قرارداد این سه نفر را ندیدم. ما هیچ مشکلی با این بازیکنان نداشتیم و طبیعی است که روند خوب فعلی را ادامه دهیم. اهل این موضوع هم نیستم که داخل پرونده‌ها سَرک بکشم. اگر موردی پیش بیاید به جزئیات قرارداد ورود می‌کنم اما فکر نمی‌کنم رقم قراردادهای آنها دلاری و ارزی باشد!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تراکتور استوکس شکایت تراکتور استوکس باشگاه تراکتور معاون حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز

آفتاب‌‌نیوز :

در این اخبار ادعاشده بود که در این میهمانی تعدادی پزشک، با مصرف مشروبات تقلبی و دست‌ساز دچار مسمومیت شدند و در این بین یکی از پزشکان زن متخصص پوست و مو در شیراز جان باخته است و تعدادی دیگر به دلیل مسمومیت شدید در بیمارستان بستری شده‌اند. 

همچنین در این گزارش اعلام شده که همسر این پزشک که فوق تخصص چشم بوده هر دو کلیه‌اش از کار افتاده و هم اکنون در کما به سر می‌برد.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با تسنیم، با اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات این دورهمی مرگبار، گفت: ظاهراً این اتفاق در یک میهمانی شخصی رخ داده و پزشکان حاضر در این راسم اکثراً از بخش خصوصی بودند.

وی با اشاره به اینکه تمام حاضران در این میهمانی پزشک نبوده‌اند، گفت: ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود. برخلاف آنچه که درباره تعداد مراجعه زیاد به بیمارستان پس از این میهمانی مطرح شده، اما ورودی زیادی به بیمارستان نداشته‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست که جزئیات بیشتر را از نظام پزشکی جویا شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز نیز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حا‌دثه مذکور خبر داد.

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افر‌اد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف