Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث لطفی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۵۵۰ تن کود شیمیایی اوره در بین کشاورزان جنوب کرمان توزیع شده است.

«کیومرث لطفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۵۵۰ تن کود شیمیایی از کارخانه های پتروشیمی داخلی خریداری و به شکل تناوبی به منطقه جنوب استان کرمان حمل شد و ماحصل این خرید از سوی تعاونی های تحت نظارت این مدیریت بین بهره برداران بخش کشاورزی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان با بیان این مطلب که کودهای شیمیایی توزیع شده از نوع اوره می باشند، عنوان کرد: به منظور توجه به نیازمندی های تولید در جنوب کرمان، این فرآیند صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: تامین به موقع نهاده های کشاورزی با کیفیت و جلوگیری از انحراف در چرخه توزیع کود شیمیایی موجب بازدهی بیشتر مزارع و رضایت مندی قشر مولد خواهد شد.

لطفی بیان کرد: ارائه این خدمات می‌تواند به اقتصاد روستائیان و کشاورزان کمک شایانی کنند و آنان را از رفت و آمدهای پر هزینه و زمان‌ بر دور نگه دارد.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان ابراز کرد: تأمین مایحتاج کشاورزان یکی از دغدغه های اصلی تعاون روستایی است تا چرخۀ تولید محصولات کشاورزی دست خوش کاستی نشود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع کود شیمیایی اوره کود شیمیایی اوره کود شیمیایی کشاورزان جنوب کرمان تعاون روستایی جنوب کرمان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد

سینا بنی اسد گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می کنند.

وی افزود: فورا دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شد. 

دادستان عمومی وانقلاب ماهان تصریح کرد: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و ۲ متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده اند، صادر شده است.

بنی اسد با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب ماهان گفت: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان