Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار " حاجی محمد مهدیان نسب" گفت:حضور حداکثری در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمن و نشانه پایبندی مردم به نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار مهدیان نسب در مراسم صبحگاه عمومی  ستاد انتظامی لرستان   با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش مجموعه این فرماندهی در راستای برقراری نظم و امنیت شهروندان  و  تبریک ولادت باسعادت بی بی دو عالم ، صدیقه طاهره ، زهرای مرضیه ( روز زن و مادر )  در خصوص انتخابات و آمادگی پلیس در برگزاری این مهم و برخورد با مخلان نظم و امنیت ،اظهار کرد: تامین سلامت و امنیت انتخابات از مهمترین برنامه های نیروی انتظامی است

تو  با اشاره به فرمایش های  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انتخابات پیش رو که دو اصل مهم و سرنوشت ساز برای سربلندی جمهوری اسلامی ، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح است افزود :  تامین سلامت و امنیت انتخابات از جمله مهمترین برنامه های نیروی انتظامی است که در انتخابات پیش رو با همکاری سایر دستگاهای مرتبط  با یک برنامه ریزی منسجم میسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهدیان نسب  ضمن تاکید بر عدم جانبداری کارکنان نیروهای مسلح ،از کاندیدای خاص، رای دادن و شرکت کارکنان و خانواده آنان در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی اعلام کرد و گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمن و نشانه پایبندی مردم به نظام و انقلاب است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات تامین سلامت و امنیت انتخابات پای صندوق های رای حضور حداکثری مهدیان نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۱۳۷۹ دستگاه برای ثبت الکترونیک آرا در قائمشهر

دریافت 19 MB

جواد مولایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه در این حوزه انتخابیه تمامی تمهیدات برای برپایی دور دوم انتخابات مهیا شده است، افزود: تمهیدات برای برپایی انتخابات پرشور و بدون دغدغه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تمامی فرایندهای انتخابات در این حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: تمام آموزش‌های لازم به کاربران، بازرسان، هیأت نظارت و غیره داده شده است.

وی گفت: هزار و ۳۷۹ دستگاه برای اخذ آرای مردم دریافت شده و تحویل حوزه‌ها و شعبات می‌شود و ۴۱۸ شعبه آرای مردم را جمع آوری می‌کند.

کد خبر 6100525

دیگر خبرها

  • ۲۰ ساعت تا پایان تبلیغات/لیست‌ها پشت خط ماراتن ۲۱ اردیبهشت
  • تامین ۱۳۷۹ دستگاه برای ثبت الکترونیک آرا در قائمشهر
  • آمادگی صددرصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات الکترونیکی در ۵ شهر مازندران
  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی