Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار قوچان نژاد رئیس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: مطابق قانون، هشت درصد از قرارداد هر باشگاهی در لیگ برتر باید به فدراسیون پرداخت شود که در هفته هفدهم لیگ هنوز این بدهی از سوی پیام خراسان پرداخت نشده است.

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی افزود: پیش از این با وساطت اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال خراسان رضوی، پرداخت بدهی باشگاه به تعویق افتاد، اما ظاهرا مسئولان باشگاه پیام به وعده‌های خود عمل نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قوچان نژاد گفت: در اصل بدهی باشگاه شامل ۱۰ درصد قراردادهاست که دو درصد به هیات والیبال استان تعلق می‌گیرد، اما این اخطار‌ها فقط  برای بدهی فدراسیون بود و  مطالبات معوق بازیکنان و کادر فنی که مربوط به امسال و سال گذشته است ربطی به این اخطارها نداشت.

او  افزود: فعلا برای دو درصد سهم هیات والیبال خراسان رضوی مطالبه‌ای از باشگاه پیام نداریم، چون آبروی استان و نماینده آن درلیگ برتر اهمیت دارد.

منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال ادامه داد: متاسفانه این باشگاه به رغم فرصت‌های متعدد داده شده از سوی فدراسیون، به تعهدات مالی خود عمل نکرد.

او ادامه داد: تیم والیبال پیام خراسان از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کنار گذاشته شد و نتیجه بازی‌های این تیم نیز از جدول مسابقات حذف می‌شود.

تیم والیبال پیام خراسان در حال حاضر با سه برد و ۱۵ امتیاز، در جایگاه یازدهم جدول ۱۳ تیمی لیگ برتر والیبال مردان کشور قرار دارد.   انتهای پیام// د.ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی والیبال لیگ برتر هیات والیبال خراسان رضوی تیم والیبال پیام خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران ظهر امروز پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا رقم زد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.
در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل تیم ایتالیا که دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا است، در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد و نهایتاً با برتری دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان راه یافت.
گفتنی است تیم ملی والیبال دانش‌آموزان ایران با کسب چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند، به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بود.
در پایان این دیدار، دکتر رشید حسن‌پور بائی سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان حضور یافتند و در شادمانی آنان برای صعود به جمع چهار تیم برتر جهان شرکت کردند.
یادآوری می‌شود تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد