Web Analytics Made Easy - Statcounter

نانبخش گفت: نسخه‌نویسی الکترونیکی در ۲۱۵ موسسه طرف قرارداد بیمه سلامت استان آذربایجان غربی انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار شبستان از ارومیه، «نادر نانبخش»، صبح امروز، (۲۸ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از یک هزار و ۲۴۱ موسسه طرف قرار بیمه سلامت استان، در ۲۱۵ موسسه نسخه نویسی به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی افزود: این طرح از سال ۹۶ در استان آذربایجان‌غربی آغاز شده و در حال حاضر به جز سه بیمارستان عارفیان، ارتش و تامین اجتماعی ارومیه در تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی، دولتی و بخش خصوصی نیز اجرا می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: رسیدگی الکترونیک اسناد بستری امسال کلید زده شد و در حال حاضر در کلیه بیمارستان های دولتی دانشگاهی سطح استان تبادل اسناد به صورت الکترونیک صورت می گیرد

نانبخش با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیک در ۸ شهرستان استان اجرایی شده است و تا ابتدای سال ۹۹ در شهرستان مهاباد نیز اجرا خواهد شد، عنوان کرد: در ۲۵ بیمارستان دانشگاهی دولتی تبادل اسناد به صورت الکترونیک انجام می گیرد که با توجه به حذف پرونده‌های کاغذی موجب صرفه‌جویی چشمگیر در مصرف کاغذ شده‌است.

وی گفت: از یک هزار و ۲۴۱ موسسه طرف قرار بیمه سلامت استان، در ۲۱۵ موسسه نسخه‌نویسی به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی  با بیان اینکه هم‌اینک ۲ میلیون و یک هزار و ۱۲۴ نفر تحت‌پوشش بیمه سلامت در استان هستند، اظهار کرد: از این تعداد یک میلیون و ۱۹۰ هزار با بیشترین آمار مربوط به بیمه‌شدگان روستایی است.

وی در پایان سخنمان خود گفت: همچنین۲۰ هزار و ۴۵۸ نفر در دهک های یک تا سه قرار گرفته‌اند که دولت ۱۰۰ درصد هزینه آنها را متقبل می‌شود که بیشترین آمار مربوط به ارومیه و کمترین در شهرستان شوط است.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت ارومیه آذربایجان غربی نسخه نویسی الکترونیک صورت الکترونیک بیمه سلامت استان آذربایجان غربی صورت می گیرد یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ یوسف شعبانی افزود: با پیش بینی‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۲۷۶ پایانه فروشگاهی صنفی و ۱۷۳ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی خدمت رسانی می‌کنند.

او همچنین گفت: تاکنون ۴۹۱ هزار و ۵۱۰ خانوار این استان از کالا برگ الکترونیک استفاده و با یارانه دریافتی خود در این طرح اقدام به خرید کالا‌های اساسی کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان تصریح کرد: امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است و همه خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

طرح کالابرگ الکترونیک تاثیر مثبتی در تامین سبد معیشتی خانوار داشته و بدون تزریق نقدینگی کمک می‌کند تا مردم بتوانند از طریق کالابرگ الکترونیکی بخشی از مایحتاج ضروری خود را تامین کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • چگونگی و مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • ۷ مرحله رأی دادن در انتخابات الکترونیکی اعلام شد +جزئیات
  • مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه