Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 56 درصد از مسافران، بوم‌گردی های این شهرستان را برای اقامت خود انتخاب کردند.

محمد محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 12 هزار و 894 مسافر در اسفراین اقامت داشتند که از این تعداد هفت هزار و 262 نفر معادل 56 درصد بوم‌گردی های شهرستان را انتخاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با افزایش بیش از چهار برابری آمار اقامت مسافران در اسفراین عنوان کرد: در مدت مشابه سال گذشته، این رقم سه هزار و 152 نفر بوده است.

محمدی تصریح کرد: همچنین طی 11 ماه سال گذشته، یک هزار و 358 مسافر در بوم‌گردی های اسفراین اقامت داشتند که معادل 43 درصد مجموع اقامت‌های شهرستان بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین گفت: 9 واحد بوم‌گردی و پنج خانه مسافر از ظرفیت‌های اقامتی شهرستان اسفراین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوم گردی اسفراين بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سعید پاشازاده با بیان اینکه ۶۰۸ روستا در ارومیه وجود دارد گفت: از این تعداد۴۵۸ روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

وی افزود:در این تعداد روستاها ۲۸۷ هزار و ۴۴۶ جمعیت از آب شرب سالم استفاده می کنند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر