Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان با بیان اینکه این نیروگاه از بزرگترین نیروگاه های سیکل ترکیبی جنوب شرق است؛ گفت: زنده نگهداشتن یاد شهید سلیمانی برای ما و نسل های آینده لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام عباس اسماعیل زاده دوشنبه (28 بهمن) در مراسم تغییر نام نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی ضمن تبریک ایام میلاد حضرت زهرا(س) گفت: امروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها که وصل به مادرشان حضرت زهرا(س) و مکتب امامین انقلاب که مکتب پیامبر (ص) و ائمه اطهار است؛ بودند و امروز جهاد و هدف این سردار شهید برای همه ما مکتب و شاهراه هدایت جلوی دیدگان ما شده است و امروز همه که نه فقط کرمان و ایران بلکه همه آزادی خواهان از کشورهای مختلف به مکتب سلیمانی افتخار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

 

امام جمعه باغین با اشاره به اینکه نصب تندیس سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در مرز لبنان رو به قدس شریف، برای استکبار و صیهونیست پیام دارد؛ ادامه داد: همه برای انتخابات با مشارکت و حضور حداکثری آماده می شویم و امروز باید در تراز مکتب سلیمانی مجلس قوی برای کشور انتخاب کنیم لذا حواسمان باید به مدیرانی که می خواهیم انتخاب کنیم باشد تا افرادی انقلابی، جهادی و میدانی که کار شبانه روزی انجام دهند و گره هایی از مشکلات مردم بردارند؛ انتخاب شوند.

 

 

مهندس حسین بحرالعلوم در این مراسم گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان  که در شبکه برق کشور از با اهمیت ترین نیروگاه های کشور و از بزرگترین نیروگاه های سیکل ترکیبی جنوب شرق است همواره تلاش داشته با تولید برق گام کوچکی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب بردارد.

 


مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و شهدای جبهه مقاومت بیان کرد: بی شک دلاورمردی، شجاعت و تلاش بی وقفه شهید سردار سلیمانی به نظام انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و همه ما به نوعی با روحیات و خصوصیات اخلاقی ایشان آشنا هستیم لذا زنده نگهداشتن یاد ایشان برای خود ما و نسل های آینده لازم است و حداقل کار این بود که نام ایشان را بر این صنعت بگذاریم.

 

 


وی ادامه داد: سردار سلیمانی باعث افتخار هم خانواده خود، همشهری و مایه افتخار ملت بزرگ ایران و جهان اسلام و افتخاری برای ما مردم کرمان است که ایشان از خطه کرمان هستند و امیدواریم ما هم بتوانیم راه این شهید را ادامه دهیم.

 

تابلو این نیروگاه به اسم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید سردار سلیمانی اسماعیل زاده نیروگاه سیکل ترکیبی نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان شهید حاج قاسم سلیمانی سپهبد شهید تولید برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان