Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@14:37:30 GMT

سندرز: ترامپ سکسیست است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۱۹۶۶

آفتاب‌‌نیوز :

«برنی سندرز» در ویدئویی که از کمپین انتخاباتی خود در توئیتر منتشر کرده در جمع هوادارانش در خصوص دونالد ترامپ می‌گوید: ترامپ یک دروغگوی بیمار است و کابینه‌ای فاسد دارد و از قانون اساسی چیزی سرش نمی‌شود. او یک قلدر، نژاد پرست، سکسیست، بیگانه هراس، متعصب و کینه جو است و تازه این موارد خوبش هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بگذارید این را هم اضافه کنم که او یک کلاهبردار هم هست.

حزب دموکرات آمریکا هم اکنون در حال برگزاری انتخابات مقدماتی برای مشخص شدن نامزد برگزیده این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر است.

در همین رابطه تاکنون آیووا و نیوهمپشایر صحنه انتخابات مقدماتی حزب دموکرات بوده‌اند که در مجموع این دو رقابت، بوتجج موفق شده رأی ۲۲ هیئت انتخاباتی (دلیگیت) را به دست آورده و در صدر نامزدهای حزب دموکرات جای بگیرد.

بر همین اساس سندرز تاکنون رأی ۲۰ هیئت انتخاباتی، واران، ۸ و جو بایدن نیز تنها رأی ۶ هیئت انتخاباتی را کسب کرده است.

هر ایالت متناسب با جمعیت و تشکیلات حزبی، تعداد مشخصی دلیگیت (هیئت انتخاباتی) در کنوانسیون ملی احزاب دارد. در زمان برگزاری کنوانسیون ملی، دلیگیت ها، نتایج انتخابات مقدماتی را به اطلاع هم حزبی‌های خود می‌رسانند. نامزد دموکرات‌ها به حداقل ۱۹۹۱ و نامزد جمهوریخواهان به حداقل ۱۲۷۶ دلیگیت نیاز دارد.

در همین رابطه نوادا شنبه هفته آینده (سوم اسفندماه) شاهد برگزاری سومین دور از انتخابات مقدماتی این حزب جهت مشخص شدن شدن نامزد برگزیده دموکرات‌ها برای رقابت با «دونالد ترامپ» در انتخابات ماه نوامبر است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سندرز ترامپ انتخابات مقدماتی هیئت انتخاباتی دونالد ترامپ حزب دموکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۰۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده در بازه زمانی تبلیغات رسمی (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وزارت کشور اعلام کرد: در مرحله اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به دور دوم کشید که انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱ هزار شعبه صورت می‌گیرد.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف