Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از قشم، سراج الدین محبی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:« دانشگاه ها همیشه محلی برای گفتگو و پرورش آرمان های انقلاب اسلامی بوده اند. از این رو امروز در وضعیت کنونی کشور که نگاه جهانیان را به خود جلب کرده می بایست با حضور پررنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش مهمی را در سازندگی و تحقق اهداف کلان کشور ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محبی در ادامه افزود:« دانشگاه و دانشگاهیان همواره به عنوان مهمترین بخش از جامعه علمی در بسیاری از مسائل سیاسی کشور بر روی عموم مردم تأثیرگزار بوده اند بنابراین انتظار می رود با تحقیق نسبت به شناساندن افراد شایسته کوشا باشند تا ضمن پرداختن به موضوع جامعه که یکی از اهداف دانشگاه های نسل چهارم است، خود را در ساخت فردایی بهتر برای کشور مسئول و سهیم بدانند.»

انتهای پیام /

167 / 167 انتخابات سراج الدین محبی دانشگاه آزاد قشم مشارکت حداکثری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انتخابات دانشگاه آزاد قشم مشارکت حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی

مالک رحمتی با تاکید بر اینکه اعتقاد به خداوند متعال و تاکید بر خدا محوری، اعتماد به نقش مردم و تبعیت از ولایت فقیه سه رکن اصلی حضور مردم در انقلاب اسلامی است گفت: این موارد مهم باعث رشد و توسعه می‌شود و اگرکوتاهی در این موارداتفاق بیفتد حتما دچار خلل خواهیم شد.

وی با تاکید اینکه درهر بخشی از نظام مدیریتی با هر نسبت محتوایی نیازمند اتحاد و انسجام مدیریتی هستیم تا در استان برنامه‌ها به سر منزل مقصود برسد اظهار داشت: شما با برنامه ریزی‌ها می‌توانید به آرمان‌ها برسید و مردم کیفیت و کمیت این تلاش‌ها را ببینند.

وی تصریح کرد: دغدغه و مطالبه بنده چندین موضوع است، اساسا انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای ما بدنبال این بودند که کردم به سرنوشت خود حاکم باشند و اراده مردم در چارچوب انتخابات به همه شئونات کشور ساری وجاری شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید از این مهم صیانت کنیم و بهترین مسیر صیانت از آن عملکرد مدیران است که از بستر مردم سالاری دینی خارج می‌شوند و باید به این ملت خدمت کنند.

معاون امور عمرانی استاندارهم گفت: شورا‌ها نماد مردم سالاری دینی و تحقق اراده مردم در جهت مدیریت شهریاست و با امیدواری به سمت امید مردم و توسعه شهر‌ها در حال حرکت هستیم.

ذاکری  با بیان اینکه از شورا‌ها انتظار می‌رود در جهت اجرای قانون از شهرداران و دهیاران پیگیری کنند افزود: اگربخواهیم استانی توسعه یافته و رو به جلو داشته باشیم باید حرکت‌ها و فعالیت‌های ما بر بستر سامانه‌ها باشد تااز بسیاری از فساد‌های اداری کاسته شود.

 رییس شورای اسلامی استان هم گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی بود که بعد از ان طبق فرمان امام راحل ایین نامه اجرایی شورا‌ها تهیه و تصویب گردید تا برای اداره امور شهر و روستا شورا‌ها تشکیل شوند که با هدف رفع تمامی مشکلات مردم و بررسی ان‌ها نارسایی‌ها در بخش‌های مختلف توسط شورا‌ها بررسی و راهکار ارایه شود.

دبیری افزود: شورا‌ها در این مدت سیر تکاملی را طی کرده و به بلوغ کافی رسیدند و مورد حمایت مردم قرار گرفتند، اما بایدانتظارات مردم را برطرف کنند و تلاش کنند برنامه ریزی لازم با کمترین خطا راانجام دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان تهران، مشهد و اهواز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاو اروپا
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود