Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به سؤال خبرنگاران درخصوص بی ربط گویی برخی مقامات آمریکایی پیرامون انتخابات در کشورمان تصریح کرد: اهتمام جمهوری اسلامی ایران به موضوع انتخابات در تراز بالایی در سطح جهانی و خصوصا در منطقه قرار داشته و مردم عزتمند ایران نسبت به تناقض گویی‌های طیفی معلوم الحال از مقامات آمریکایی در خصوص کشورمان عادت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- سید عباس موسوی تاکید کرد: مقامات آمریکایی بهتر است به جای زیر سؤال بردن انتخابات در ایران به سؤالات و ابهامات طیف وسیعی از مردم و نخبگان آمریکا و جهان درباره سازو‌کارهای غیرشفاف و پیچیده انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا که رای اکثریت مردم در آن نادیده انگاشته می‌شود و نیز  روابط گسترده رژیم آمریکا با کشورهایی که حتی با ساده‌ترین اشکال انتخابات هم بیگانه هستند، پاسخ دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات موسوی مقامات آمریکایی انتخابات آمریکا موسوی انتخابات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت