Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب در ورزشگاه زیبای شهر کویت خرید بلغاری استقلال یکی از مهم ترین در عین حال بزرگ ترین آزمون های خود را پشت سر خواهد گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از هفته ها غیبت و دوری از ترکیب اصلی سرانجام تلاش ها برای بهبودی عمر السومه برترین گلزن تاریخ الاهلی در چند دهه گذشته نتیجه داد تا کاپیتان سوری برای انجام ماموریتی حیثیتی بار دیگر به میادین بازگشته و هم تیمی های خود را در مصاف دشوار و تعیین کننده با استقلال ایران همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السومه به عنوان یکی از سرشناس ترین ستاره های خارجی شاغل در لیگ عربستان و خاورمیانه در تمام سال های گذشته مصاف های تعیین کننده ای مقابل ایرانی ها چه در رده ملی چه رده باشگاهی داشته است. او که با الاهلی مقابل نماینده های ایران از جمله ذوب آهن، پرسپولیس و تراکتورسازی سابقه گلزنی دارد و در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ نیز در رده ملی نامش را بین گلزنان ثبت کرد امشب در بازگشت به ترکیب سبزهای جده امید اول گلزنی محسوب می شود.

فرهاد مجیدی برای مهار این مهاجم سوری که هم روی زمین هم روی هوا توانایی های فوق العاده ای دارد روی نیکولای بودروف خرید بلغاری خود در زمستان حساب باز کرده است. مدافع جدید استقلال در اربیل آن هم در اولین تجربه بازی برای آبی های پایتخت نشان داد قابلیت های زیادی دارد که با گذشت زمان می تواند به استحکام ساختار تدافعی استقلال کمک کند از همین رو امشب را می توان بزرگترین آزمون خرید بلغار قلمداد کرد، جایی که باید یکی از مرگبارترین ستاره‌های فوتبال آسیا را مهار کند.

مسلما جنگی که میان دو ستاره خارجی استقلال و الاهلی امشب رقم می خورد جزو جذاب ترین صحنه های بازی خواهد بود، جایی که طرفداران ایرانی امیدوار هستند ستاره بلغاری بتواند مانع روشن شدن موتور گلزنی ستاره سوری و کاپیتان این روزهای الاهلی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عمر السومه الاهلی الاهلی عمر السومه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روزها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899644

دیگر خبرها

  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم