Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص بی‌ربط گویی برخی مقامات آمریکایی پیرامون انتخابات در کشورمان،گفت: اهتمام جمهوری اسلامی ایران به موضوع انتخابات در تراز بالایی در سطح جهانی و خصوصا در منطقه قرار داشته و مردم عزتمند ایران نسبت به تناقض‌گویی‌های طیفی معلوم الحال از مقامات آمریکایی در خصوص کشورمان عادت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقامات آمریکایی بهتر است به جای زیر سوال بردن انتخابات در ایران به سئوالات و ابهامات طیف وسیعی از مردم و نخبگان آمریکا و جهان درباره سازوکارهای غیرشفاف و پیچیده انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا که رای اکثریت مردم در آن نادیده انگاشته می‌شود و نیز روابط گسترده رژیم آمریکا با کشورهایی که حتی با ساده‌ترین اشکال انتخابات هم بیگانه هستند، پاسخ دهند.

گفتنی است، «برایان هوک» مسئول ایران در وزارت خارجه آمریکا با انتشار ویدیویی تشکیکاتی در مورد انتخابات ایران اعمال کرده بود. مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز چندبار انتخابات در ایران را غیرشفاف اعلام کرده بود.

کد خبر 4855161 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 مایک پمپئو برايان هوك انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی ایران محمدجواد ظریف شورای نگهبان حسن روحانی محمد جواد ظریف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ایالات متحده آمریکا مقامات آمریکایی مقامات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه

به گزارش همشهری انلاین وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کد خبر 847622 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند