Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهرابی از برگزاری دوره تخصصی قرائت سطح ۶ قرآن در این استان خبر داد و گفت: این دوره در قالب برگزاری كارگاه‌های تخصصی تجوید و صوت و لحن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام «محمدصادق مهرابی» در گفت‌وگویی با بیان اینكه ارتقای سطح قرآنی قرآنیان یكی از مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان است، گفت: در این راستا دوره‌های تخصصی قرآنی برای قرآنیان استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری دوره  تخصصی قرائت سطح ۶ در این استان خبر داد و افزود: این دوره در قالب دو كارگاه دو روزه تجوید و صوت و لحن برگزار خواهد شد.

 

مهرابی با بیان اینكه متقاضیان برای ورود این به این دوره در مصاحبه‌های كتبی و شفاهی شركت كرده‌اند، گفت: ۴۰ نفر از متقاضیان موفق شدند تا امتیاز لازم را برای شركت در این دوره كسب كنند.

 

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: از این تعداد ۱۵ نفر بانو و ۲۵ نفر آقا هستند كه هر كارگاه ۸ جلسه دارد و ۶ جلسه به‌صورت مشترك بانوان و آقایان برگزار می‌شود و ۲ جلسه ویژه بانوان خواهد بود.

 

وی بیان كرد: كارگاه دو روزه تجوید طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۸ و ۹ اسفندماه سال جاری با تدریس بهروز یاریگل، استاد پیشكسوت قرآنی كشورمان ویژه پذیرفته‌شدگان این دوره در شیراز برگزار خواهد شد.

 

مهرابی همچنین گفت: كارگاه صوت و لحن نیز با تدریس محسن یاراحمدی از اساتید برجسته كشورمان در فن قرائت در اواخر فروردین‌ماه سال ۹۹ و قبل از ماه مبارك رمضان برگزار خواهد شد.

 

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: در پایان این كارگاه‌های آموزشی و دوره تخصصی قرائت سطح ۶، آزمون‌های پایانی برگزار خواهد شد و به كسانی كه در این آزمون‌ها امتیازات لازم را كسب كنند، گواهی معادل ۸۰ ساعت دوره تخصصی قرائت سطح ۶ كشوری اعطا خواهد شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایکنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوره تخصصی قرائت سطح ۶ قرآن استان فارس قرآن کریم مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس دوره تخصصی قرائت سطح ۶ برگزار خواهد شد برگزار می شود صوت و لحن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز