Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:52:44 GMT

شهنازی: باید اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۲۸۲۵

شهنازی: باید اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باید اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و اصفهانی‌ها موفق شدند با نتیجه 3 بر یک سایپا را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر شهنازی درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما در نهایت بازنده شدیم. من مسئولیت این شکست را می‌پذیرم و معتقدم که چند اشتباه داشتیم که موجب شکست‌مان شد. غیر از ست چهارم در سایر ست‌ها عملکردمان منطقی بود.

وی ادامه داد: متاسفانه در ست چهارم نتوانستیم همان تیم همیشگی باشیم. ایرادی به بازیکنانم وارد نیست و مسئولیت این نتیجه با من است. در ست نخست هم اشتباهاتی داشتیم که اگر مرتکب نمی‌شدیم شاید روند بازی فرق می‌کرد. باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده و پیش برویم که اشتباهات‌مان در مسابقات به حداقل برسد.

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و ما در تهران هم نتیجه را به آنها واگذار کرده بودیم. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم این شکست را جبران کرده و جایگاه خود را تثبیت کنیم. از مسیر اصلی خارج نمی‌شویم و با نگاه به هدف‌مان قدم برمی‌داریم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر سایپا والیبال سپاهان اشتباهات مان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن

با انجام اشتباهات رایج پس از خوردن غذا لذت غذا خوردن را به طور کامل از بین می‌بریم. به همین دلیل کارشناسان همواره بر این امر تاکید می‌کنند که شناخت این اشتباهات و عدم انجام آن‌ها نقش موثری در ارتقا سلامتی دارد. آیا شما با این اشتباهات آشنایی دارید؟!

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن