Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین گردشگر صهیونیست در عربستان از تجربه خوب خود در این کشور و برخورد خوب نیرو‌های سعودی با وی به عنوان یک اسرائیلی سخن می‌گوید. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رای الیوم، در حالی که مقامات سعودی مدعی عدم هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند صهیونیست‌ها سفر خود به عربستان را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، بعد از گذشت کمتر از یک ماه از اینکه مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند صهیونیست‌ها با پاسپورت‌های اسرائیلی خود می‌توانند به عربستان سفر کنند یک فعال صهیونیست به عنوان نخستین گردشگر اسرائیلی وارد عربستان شد.

این گردشگر در گفتگویی، از میزبانی زنان و مردان سعودی اعلام رضایت کرد و افزود: نیرو‌های پلیس عربستان بعد از آنکه متوجه می‌شدند من اسرائیلی هستم برخورد خیلی خوبی با من می‌کردند. بسیاری از سعودی‌ها به من گفته اند که آرزو دارند به اسرائیل سفر کنند.

وی همچنین افزود: عربستان در زمینه گردشگری هنوز هم عقب مانده است، زیرا امکاناتی از قبیل: دفاتر راهنمایی گردشگر در این کشور وجود ندارد. همچنین کارمندان اداری آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت نمی‌کنند و مشکلات دیگری از این قبیل وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مقامات رژیم صهیونیستی نخستین گردشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از زخمی‌شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منابع عبری اعلام کردند که مجری این عملیات یک گردشگر ترکیه‌ای بوده که روز گذشته وارد قدس اشغالی شده است.

نظامیان صهیونیست پس از عملیات ضد صهیونیستی امروز شماری از جوانان فلسطینی در منطقه باب الساهره را مورد ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را بازداشت کردند.

کد خبر 6093572

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم)
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه