Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:58:55 GMT

تدوین فیلم کوتاه «طلسم» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۱۶۱

تدوین فیلم کوتاه «طلسم» به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، تدیون فیلم کوتاه «طلسم» به نویسندگی و کارگردانی بهروز نشان و تهیه‌کنندگی کتایون کیخسروی که اواخر پاییز در آبادان فیلمبرداری شده بود، به پایان رسید.

«طلسم» روایتگر داستان مردی است که با اسبش ارتباط عاطفی برقرار می‌کند.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: بهروز نشان، تدوین و فیلمبرداری: آرش خزایی، دستیار کارگردان و عکاس: سامان علی نژادیان، دستیار فیلمبردار: میلاد جعفری، طراح صحنه، لباس و گریم: مهرداد صیادی سامانی، مدیر تولید و پشتیبانی: یاسمین قدیری، آهنگساز: مهران رضایی، صدابردار: بهشاد مطیعی، دستیار صدابردار: شایان مصلی‌نژاد، صداگذاری: بهروز شهامت، تهیه کننده: کتایون کیخسروی، بازیگران: پیام امیرعبدالهیان و وفا رشیدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4855278 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه آبادان تدوین فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی موسیقی ایرانی شبکه یک سیما کنسرت موسیقی موسیقی پاپ کارگردان تئاتر بازیگر سینما پوستر موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت، پیکار‌های مرحله نیمه پایانی رده سنی امید برگزار شد و سه نماینده ایران به روی رینگ رفتند.   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت کرده و از رسیدن به برتری بازماندند تا به نشان برنز دست یابند.   با این اوصاف تیم ملی امید بوکس ایران که تحت هدایت علیرضا استکی و برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.   پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده است و دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود پولوونوف از ازبکستان مصاف می‌دهد؛ امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی هم صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند