Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@22:10:38 GMT

عملیات بزرگ نظامی ترکیه درادلب

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۲۵۵

شبکه الجزیره ادعا کرد که ارتش ترکیه قصد عملیات بزرگ نظامی در ادلب را دارد. ناطقان: شبکه الجزیره مدعی شد: شواهدی از عملیات نظامی بزرگ ترکیه در استان ادلب برای مقابله با نیروهای ارتش سوریه که با حمایت روس‌ها به حملات خود ادامه می‌دهند، وجود دارد.

صهیب الخلف خبرنگار الجزیره گزارش داد: ستون نظامی بزرگ ترکیه شامل نیروهای ویژه و تانک و خودروهای نظامی از مرز گذشته اند و به سوی ادلب در حرکتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای ترکیه جاده منتهی به شهر اریحا در ۱۲ کیلومتری جنوب شهر ادلب و به روستای قمیناس که پست دیده بانی ترکیه در آن قرار دارد را بسته اند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد: همه شواهد از نزدیک بودن حمله نظامی ترکیه در منطقه حکایت دارد و این پس از پیشروی‌های ارتش سوریه و تسلط آن بر مناطق راهبردی مانند معره النعمان و سراقب رخ می‌دهد.

الخلف به نقل از منابع وابسته به تروریست‌ها و منابع وابسته به ارتش ترکیه ادعا کرد که ساعت صفر برای اقدام نظامی ارتش ترکیه و تروریست‌ها به سوی مواضع ارتش سوریه در اطراف سراقب و نزدیک جاده بین المللی میان سراقب و معره النعمان نزدیک است و اینکه تدارکات برای شروع حمله نظامی قریب الوقوع در شرف پایان است.
منبع: مهر برچسب ها: عملیات ، ترکیه ، ناطقان ، ادلب ، نظامی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عملیات ترکیه ناطقان ادلب نظامی ارتش سوریه ارتش ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نظامیان مذکور، دلیل نافرمانی را ناتوانی از ادامه جنگیدن عنوان کرده اند.

این تحول پس از آن صورت می گیرد که «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز در نشستی با طرح و برنامه حمله زمینی به رفح موافقت کرد.

هالوی در این نشست با فرمانده تیپ جنوب و تمامی فرماندهان ارتش این رژیم، ادامه حملات به نوار غزه را مورد بررسی قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی از هفته ها پیش تاکنون، تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است