Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا با بیان اینکه باید زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه امروز ترویج کرد، گفت: «فاصله گرفتن نسل امروز با الگوی اسلامی مهم‌ترین آسیب به جامعه است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فسا، حجت‌الاسلام محمد راهوار ظهر امروز در جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم که در مورد گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع سبک زندگی اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا برگزار شد،  اظهار کرد: «سبک زندگی اسلامی اهمیت زیادی دارد و باید در جامعه ترویج داده شود که فاصله گرفتن نسل امروز با الگوی اسلامی مهم‌ترین آسیب به جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «ارزش‌های اسلامی و میراث گران‌بهای سبک زندگی اسلامی که سراسر مهرورزی بوده در زندگی کنونی خانواده‌ها کم‌رنگ شده و پیامد آن در مسائل تربیتی و جامعه نمایان شده است.»

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا در مورد الگوی عملی زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) عنوان کرد: «مطالعه زندگی توأم با احترام و محبت آن بزرگوار که زبانزد جامعه اسلامی آن زمان نیز بود یکی از مهم‌ترین وظایف زنان است.»

راهوار تصریح کرد: «سبک زندگی شامل رفتار در خانواده، تحصیل علم، مصرف، کسب‌وکار، ازدواج، پوشش، تفریح، مسافرت، خوراک، دوستی، کار جمعی، خودسازی، رفتار در جامعه رسانه و مناجات است که باید زندگی ایرانی اسلامی را در جامعه طبق این سبک‌ها احیا کرد.»

انتهای پیام/4078/4121/

منبع: آنا

کلیدواژه: سبک زندگی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا الگوی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا الگوی اسلامی مهم ترین سبک زندگی اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌