Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی میرزایی، دانشجوی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری در مراکز جامع علمی کاربردی تقدیر شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی، ۲۸ بهمن ماه، مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و شایسته تقدیر دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور دکتر محمدهادی عسگری، مدیرکل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سیداحمدرضا پیش‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی، احمد دارابی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، همایون روحیان سرپرست اداره‌کل امور دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، علی میرزایی، دانشجوی مقطع کاردانی رشته روابط عمومی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان‌غربی، به عنوان دانشجوی نمونه کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.

این ارزیابی‌ها بر اساس سوابق آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان صورت گرفته و از بین دانشجویان منتخب معرفی شده از مراکز علمی کاربردی سراسر کشور 35 دانشجوی نمونه انتخاب شدند.

داشتن معدل کل حداقل ۱۴ در هر یک از مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کسب حداقل امتیاز ۵۰ از بخش‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و شئون دانشجویی از جمله شرایط شرکت‌کنندگان در انتخاب دانشجوی نمونه کشوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۱۳۹۸ بوده است.

در این مراسم از ۳۵ دانشجوی دختر و پسر نمونه و شایسته تقدیر مراکز آموزش علمی کاربردی استان‌های مختلف کشور تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی دانشجوی نمونه کشوری علی میرزایی شایسته تقدیر مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجوی نمونه کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده