Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از ساماندهی و تجیهز 85 بقعه متبرکه استان جهت اسکان مسافران نوروزی خبرداد.

 

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی امروز، 28بهمن در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در استانداری این استان برگزار شد، گفت: 85 امامزاده و بقعه در راستای اجرای طرح آرامش بهاری وظیفه خدمت‌رسانی و اسکان مسافران و زائران را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان این نکته که روحانیون برای اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان آموزش‌های لازم را دیده‌اند، اضافه کرد: اهم فعالیت‌های اوقاف استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

واحدی افزود: علاوه‌بر 85 امامزاده در نظر گرفته شده این اداره کل آمادگی دارد تا در صورت نیاز و بروز حوادث غیرمترقبه بقاع بیشتری را جهت اسکان مسافران و زائران در اختیار گذارد که شرح کامل آن در جلسات آینده داده می‌شود.

علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از فعالیت 10کمیته برای ساماندهی ارائه خدمات به گردشگران نوروزی خبر داد و به کمیته‌های حمل و نقل جاده‌ای، امداد و نجات، انتظامی و امنیتی، هماهنگی امور شهرداری‌ها، اسکان، نظارت و آمار، تنظیم بازار، خدمات بهداشتی، اطلاع رسانی و تبلیغات و ارزیابی اشاره کرد.

وی از روند رو به بهبود برنامه‌ها در رابطه با استقبال از مسافران نوروزی ابراز خرسندی کرد و افزود: اقدامات مقدماتی در خصوص استقبال و پذیرایی از مهمانان به استان صورت گرفته است، بناداریم تا ارائه خدمات به مسافران نوروزی سال 99 در بخش کمی و کیفی نسبت به سال 98 بهتر باشد.

ایزدی بااشاره به اینکه سفره‌های نوروزی در مبادی ورودی شهرستان‌ها برپا می‌شود، در مورد اسکان مسافران هم اظهار کرد: آموزش و پرورش استان در اسکان مسافران نوروزی خدمات مطلوبی ارائه می‌دهد و امسال نیز همچون سال‌های قبل بخش قابل توجهی از مسافران را پذیرا است، لازم است شهرداری‌های استان با توجه به مشکلات مالی، این اداره کل را برای ارائه خدمات کیفی کمک دهند.

مهدی زندیه‌وکیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی هم در این نشست گفت: اسکان مسافران نوروزی در هتل، مسافرخانه و اماکن شهرداری و آموزش و پرورش مانند سال‌های قبل انجام می‌شود نظارت بر اماکن استان برعهده اداره کل میراث فرهنگی است تا در صورت لزوم تخلفات را به مسئولان گزارش دهد.

وی اضافه کرد: سامانه ارسال ظرفیت‌های گردشگری به‌صورت پیامک برای مسافران نوروزی در استان پیش‌بینی شده تا با ورود مسافران به استان از این فرصت‌ها مطلع شوند.

حجت‌الاسلام عباس دانشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم تصریح کرد: شمار سینماها در اراک جوابگو اکران نیست، اما در شهرستان‌ها اکران فیلم نوروزی هم به صورت ثابت و سیار  روی پرده می‌رود.

وی اضافه کرد: هنرمندان حوزه تئاتر استان در محل فرهنگسراها در تعطیلات نوروز به اجرای برنامه پرداخته و همچنین تئاتر خیابانی و اکران فیلم‌های نوروزی در ایام تعطیلات در استان نیز پیش‌بینی شده است.

ایرج کهریزی، رئیس پلیس راه استان مرکزی هم اظهار کرد: آمارها نشان از کاهش تصادفات جاده‌ای در 3سال اخیر دارد، امسال حجم ترافیکی در محورهای استان بالاست؛ لذا باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی لزوم خط‌کشی محورهای برون استانی جهت کاهش هرچه بیشتر تصادفات را مورد تأکید قرار داد و افزود: لازم است نمایندگی بیمه در مبادی ورودی شهرها مستقر تا خدمات به مسافران سهل‌تر شود.
رییس پلیس راه استان مرکزی هشدار داد: متأسفانه امسال در محور زالیان تلفات زیادی را شاهد بوده‌ایم؛ بنابراین لازم است ایمن‌سازی این محور و محور شهباز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سفرهای نوروزی آرامش بهاری خدمات گردشگری اسکان مسافران نوروزی جهت اسکان مسافران استان مرکزی ارائه خدمات مرکزی هم اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟

در این میان شرکت‌هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهند بود. طبیعتا مدیران خودرو به عنوان شرکتی که هر ساله بالاترین آمار تولید و فروش خودرو در میان شرکت‌های مونتاژِی ایران را ثبت می‌کند و باشگاه مشتریانی با وسعت بیش از 600 هزار نفر دارد، یکی از گسترده‌ترین کمپین‌های امداد جاده‌ای را در نوروز 1403 برگزار کرد.

اما خروجی این کمپین به چه شکل بود و تا چه میزان توانست رضایت مشتریان را جلب کند؟

این کمپین نوروزی از 25 اسفندماه 1402 آغاز و تا 13 فروردین 1403 به مدت 18 روز ادامه داشت و بیش از 3 هزار و 200 درخواست امداد جاده‌ای ثبت شد.

کاهش زمان حضور امدادگران در صحنه

با تلاش صورت گرفته در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، میانگین زمان ثبت درخواست تا حضور امدادگران در محل مشتریان نسبت به سال گذشته 22.5 درصد کاهش پیدا کرد. میانگین زمان حضور امدادگر در صحنه پس از تماس مشتریان با شماره 49082-021 حدود 30 دقیقه بود.

رضایت 96 درصدی مشتریان از نحوه پاسخ گویی

طی 18 روز برگزاری این کمپین بیش از 20 هزار تماس به مرکز امداد مدیران خودرو ثبت شد که 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و 96 درصد مشتریانی که با مرکز تماس مدیران خودرو ارتباط گرفتند از نحوه‌ پاسخ‌گویی رضایت داشتند.

لازم به ذکر است برای سرویس‌دهی بهتر به مشتریان در ایام نوروز، 181 نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور فعالیت داشتند. همچنین بیش از 115 جایگاه خودروی امداد مدیران خودرو در جاده‌های سراسر کشور مستقر بودند. بیش از 1500 نفر در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروزی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان بودند. همچنین در مجموع بیش از 18 هزار و 300 خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات دریافت کردند.

مدیران خودرو نشان داده با استفاده از نیروهای متخصص در مراکز متعدد در سراسر کشور به دنبال سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان است. با توجه به این که مدیران خودرو آمار بیشترین تعداد تولید و فروش خودروهای مونتاژی در کشور را دارد، بدیهی است که بیشترین میزان مراجعه کننده را در مقایسه با مدل‌های رقیب داشته باشد.

با این وجود موفقیت ارائه خدمات SOS در کمپین نوروزی مدیران خودرو نمونه‌ای از تبیین خط مشی این شرکت مبنی بر خدمات پس از فروش و امداد جاده‌ای در بالاترین سطح ممکن است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898629

دیگر خبرها

  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد