Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نجمه خدمتی» در مسابقات قهرمانی تیراندازی جهانی دانمارک با گردن‌آویز طلا بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد و داوران بین‌المللی خراسان‌جنوبی در مسابقات ووشو و کشتی قهرمانی کشور بر کرسی قضاوت می‌نشینند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بانوی ملی‌پوش و المپیکی خراسان‌جنوبی در دومین دوره از مسابقات آزاد تیراندازی جهانی دانمارک شگفتی‌ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نجمه خدمتی» در رشته تیراندازی با تفنگ‌بادی این ماراتن بین‌المللی با گردن‌آویز طلا بر سکوی قهرمانی رقابت‌ها ایستاد و دیگر ملی‌پوشان ایرانی، فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم مسابقات ایستادند.

گفتنی است، خدمتی پیش از این در رشته میکس تفنگ‌بادی مسابقات جهانی تیراندازی دانمارک به‌همراه مهیار صداقت با نشان برنز در سکوی سوم رقابت‌ها قرار گرفت.

رقابت‌های آزاد تیراندازی دانمارک با حضور ۱۱۵ ورزشکار برتر ۱۰ کشور جهان از ۲۴ بهمن‌ماه جاری آغاز شده و در حال برگزاری است.

داوران بین‌المللی خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

فدراسیون ووشو کشورمان برای قضاوت در مسابقات لیگ برتر ایران از داور بین‌المللی خراسان‌جنوبی دعوت به‌عمل آورد.

وحید خرمشاد برای قضاوت هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر ووشو از ۲۹ بهمن‌ماه جاری راهی تهران می‌شود تا در مجموعه ورزشی آزادی آکادمی ووشو ایران سوت رقابت‌ها را به صدا درآورد.

در رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی نوجوانان کشور داور بین‌المللی خراسان‌جنوبی به‌قضاوت می‌نشیند.

فدراسیون کشتی کشورمان از کاظم عقیقی دعوت به‌عمل آورد تا از ۱۷ تا ۲۲ اسفندماه در مشهد بر کرسی داوری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد ایران جلوس کند.

انتهای پیام/69014/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی خراسان جنوبی دانمارک طلا بین المللی خراسان جنوبی خراسان جنوبی در مسابقات رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین