Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:59:14 GMT

۳۵ هزار فرزند سادات تحت پوشش موسسه عترت فاطمی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۶۵۰

۳۵ هزار فرزند سادات تحت پوشش موسسه عترت فاطمی

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا سادات نیری، در مراسم جشن سالگرد این مؤسسه، گفت: در خدمت جمعی از حامیان خیریه عترت فاطمی هستیم تا تجدید عهد و پیمانی برای ادامه مسیر داشته باشیم.

وی افزود: هدف این مؤسسه حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های محروم سادات در همه امور زندگی است که دایره این خدمات در حال حاضر در سراسر کشور هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مؤسسه خیریه عترت فاطمی اضافه کرد: از ابتدای تأسیس این مؤسسه تاکنون، بالغ بر ۳۵ هزار فرزند از خانواده سادات را تحت پوشش قرار داده ایم و در حال حاضر نیز ۵ هزار نفر را تحت پوشش داریم.

نیری ادامه داد: هدف این مؤسسه، حمایت یکجانبه نیست و این خیریه علاوه بر مبلغی که به عنوان ماهیانه به حساب فرزندان واریز می‌کند به نیازهای دیگر آنها از قبیل تأمین مسکن، تهیه جهیزیه، تحصیل، خدمات مشاوره‌ای و حقوقی مددجویان نیز توجه دارد.

وی خطاب به خیرین اظهار داشت: گرچه فقر نقاط سیاهی را به ما نشان داده و از ما جلوتر می‌دود و رد خرابی اش را به جا می‌گذارد اما ما کنار هم به هدف مشترک فکر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا حد امکان اثر این خرابی‌ها را بزداییم و پاک کنیم و در جهت تعالی خانواده‌های سادات قدم برداریم البته در این مسیر دست تنها نمی‌توانیم کاری کنیم.

وی تاکید کرد: برای ما عدد و رقم کمک‌ها مهم نیست و مهم نیت و هدف است و به وجود آوردن آن امید که گاهی با تخصص، کلام و قلم و قدمی هرچند کوچک می‌تواند این اتفاق بیفتد و وقتی دست واحد شویم آن دست می‌تواند به فرزندان ما کمک کند.

در این مراسم همچنین از فرزندان تحت پوشش مؤسسه خیریه عترت فاطمی تقدیر به عمل آمد.

همچنین مؤسسه خیریه عترت فاطمی، توانسته در سال ۹۸ مبلغ ۵۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در قالب پرداخت مستمری، ساخت و تعمیرات منازل سادات، تهیه پوشاک شب عید کمک کند.

همچنین مبلغ ۱۲ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال در قالب توزیع جهیزیه کامل بین نوعروسان ایتام سادات، توزیع سبد کالای غذایی، کمک‌های حمایتی، کمک‌ها از محل وجوه شرعی پرداخت کند.

علاوه بر آن، این مؤسسه در سال ۹۸ موفق به پرداخت مبلغ ۷۱ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال در قالب وام به نیازمندان شده است.

مؤسسه خیریه عترت فاطمی با هدف حمایت مادی و معنوی از ایتام سادات، ۲۰ سال قبل توسط مرحوم حاج سیدرضا نیری، چهره ماندگار نیکوکاری ایران بنا نهاده شد.

کد خبر 4855251

منبع: مهر

کلیدواژه: موسسه عترت فاطمی رضا نیری اکرام ایتام شهرداری تهران شورای شهر تهران 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش شهر تهران محسن هاشمی سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی آتش نشانی قوه قضائیه انقلاب اسلامی ایران میلیون ریال در قالب تحت پوشش کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد