Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آبی های لندن به دنبال انتقام شکست سنگین ابتدای فصل این تیم در برابر منچستریونایتد است.

طرفداری- فرانک لمپارد، سرمربی باشگاه چلسی معتقد است که نتیجه بازی رفت منچستریونایتد و چلسی نباید 4-0 رقم می خورد.

به گزارش اسکای، فرانک لمپارد درباره اینکه اگر شیاطین سرخ در این بازی شکست بخورند و اختلافشان با رده چهارم به 9 امتیاز برسد، دیگر نخواهند توانست جایگاه چهارم را بازپس بگیرند می گوید:

نه اصلا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه به خاطر 9 امتیاز، نه در این زمان که تعداد امتیازاتی زیادی تا انتهای فصل وجود دارد و ما باید برای کسب این امتیاز ها تلاش کنیم و با توجه به مسیری که تا انتهای فصل لیگ برتر باید طی کنیم، قطعا اینطور نیست.

علاوه بر منچستریونایتد، تیم های اورتون، وولورهمپتون و شفیلد یونایتد نیز شانس قرارگیری در رتبه چهارم را دارند و لمپارد در این باره می گوید:

همانطور که مشاهده می کنید، با در نظر گرفتن نزدیکی امتیاز ها در جدول، قرارگیری در بین 4 تیم برتر سخت تر شده است. لیگ برتر انگلیس اندکی دچار تغییر شده است و تیم ها اکنون می توانند پول زیادی را صرف باشگاه های خود کنند. اکنون تیم ها می توانند به لیگ برتر صعود کنند و چیزی حدود 100 میلیون پوند هزینه کنند که این مقدار پول تضمین کننده موفقیت نیست. این همان چالشی است که ما درباره آن صحبت می کنیم اما چالش های چیزهای خوبی هستند و این (قرارگیری در میان 4 تیم برتر) چالش ما است.

از لمپارد سوال شد که آیا با بازیکنان خود درباره جایگاه های مختلفی که چلسی می تواند تا پایان فصل در آنجا قرار گیرد بحث می کند؟ و لمپارد پاسخ داد:

من در مواقع معینی این کار را انجام می دهم. به نظر من شما نباید بیش از حد در این رابطه صحبت کنید زیرا شما به همه جا، از بالا تا پاین جدول لیگ برتر سرک می کشید! ما در وهله اول و از همه مهم تر فقط می توانیم بر روی خودمان تاثیر بگذاریم. فکر نمی کنم که چنین روشی بدترین ابزار انگیزشی برای ما باشد تا بتوانیم اوضاع را درک کنیم. از اینکه می خواهم در رتبه چهارم قرار بگیرم احساس غرور می کنم اما به خاطر می آورم که به عنوان بازیکن و در دوران خوب باشگاه که من در اینجا حضور داشتم، ما برای جایگاه اول یا دوم می جنگیدیم. بنابراین من بدون توجه به اینکه خاطرات گذشته را به بازیکنان یادآوری کنم، به جدول لیگ و اینکه گاهی اوقات باید هر 2-3 روز یکبار در یک مسابقه حاضر شویم توجه می کنم. این کاری است که من باید انجام دهم. من فکر می کنم یادآوری دوران گذشته به بازیکنان خوب باشد و از این می توان به عنوان یک ابزار خوب استفاده کرد.

 

لمپارد درباره بازی ابتدای فصل با منچستریونایتد که چلسی در آن بازی با نتیجه 4-0 شکست خورد می گوید:

آن مسابقه یک بازی شگفت آور بود زیرا من کیفیت بازی خودمان را مشاهده کردم. نتیجه آن بازی نباید 4-0 می شد. من اولین نفری خواهم بود که از کار خودم یا کار خودمان انتقاد می کنم. من بعد از آن بازی به بازیکنان صادقانه گفتم: نتیجه این بازی 4-0 نبود اما بیایید برخی جزئیات کوچک که باعث شد تا این نتیجه رقم بخورد را برطرف کنیم.

 وی در ادامه افزود:

4 روز بعد از آن بازی، تیم ما در مقابل بهترین تیم انگلستان (لیورپول) در بازی سوپر جام قرار گرفت و بازیکنان ما پا به پای آن ها پیش رفتند و حتی ما می توانستیم برنده شویم و قهرمان سوپر جام شویم. بعد از این بازی ها، من هرگز از بازیکنان خود نشنیدم که بگویند: "اوه! ما یک شکست فاجعه بار 4-0 را متحمل شدیم." شکست 4-0 در برابر منچستریونایتد روز خوبی نبود و فوق العاده می شود که اگر دوشنبه آن شکست را جبران کنیم.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس

اریک تن هاخ با توجه به بحران ادامه‌دار ناشی از مصدومیت بازیکنانش، کار سختی مقابل عقاب‌ها در پیش دارد. 

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه که در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر برگزار خواهد شد، به مصاف کریستال پالاس می‌رود.

طرفداری | این مسابقه از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب، به قضاوت جرد ژیلت در سلهرست پارک آغاز خواهد شد. دیدار رفت دو تیم، در اولدترافورد با تک گل یواخیم آندرسن، به سود تیم مهمان به پایان رسیده بود. در حال حاضر شیاطین سرخ با ۵۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی حضور دارند ولی پیروزی در بازی پیش رو، می‌تواند بار دیگر آن‌ها را به رده ششم جدول برگرداند. کریستال پالاس نیز با ۴۰ امتیاز، به رده چهاردهم جدول تکیه زده و خیالش از بابت بقا در لیگ برتر، راحت است.

ضمنا، پیش بینی هو اسکورد از این مسابقه، برتری ۲-۱ کریستال پالاس مقابل منچستریونایتد است. 

ترکیب احتمالی کریستال پالاس و منچستریونایتد کریستال پالاس (۱-۲-۴-۳): هندرسون | ریچاردز، آندرسن، کلاین | مونیوز، وارتون، هیوز، میچل | آیو، اولیزه | ماتتا منچستریونایتد (۱-۳-۲-۴): اونانا | اوانز، کاسمیرو، دالو، ون بیساکا | مینو، فرناندز | گارناچو، مانت، آنتونی | هویلوند

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس