Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:11:19 GMT

الاهلی با خط حمله ترسناک برابر استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۹۹۵

الاهلی با خط حمله ترسناک برابر استقلال

تیم فوتبال الاهلی عربستان در شرایطی امروز با استقلال بازی می کند که این تیم در حال حاضر سرمربی موقت روی نیمکت خود می بیند.

به گزارش "ورزش سه"، سایت العربیا نوشت دو تیم استقلال و الاهلی عربستان بعد از تساوی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا امروز مهمترین بازی گروه اول این رقابت ها را در ورزشگاه جاسم بن احمد  برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نکته مهم در مورد الاهلی عربستان این است که با بازگشت عمرالسومه مثلث ترسناک تهاجمی این تیم دوباره شکل گرفته است، جایی که به احتمال فراوان این بازیکن در کنار یوسف بلایلی مهاجم الجزایری و جیابینی خط حمله این تیم را بسیار قدرتمند می کند.

 

همچنین بعد از برکناری کیریستین گروس سرمربی سوییسی الاهلی امشب مازنی بهکولی امشب به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت این تیم خواهد نشست و تیمش را هدایت می کند.

 

قرار است مدیران باشگاه الاهلی بعد از بازی امشب در مورد سرمربی این باشگاه تصمیم گیری کنند.

استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا عربستان الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا عربستان الاهلی الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی

به گزارش خبرگزاری مهر، این تیم در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

کد خبر 6088065

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد