Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@22:45:53 GMT

یحیی گل‌محمدی: بازی فردا برای ما مثل یک فینال است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۲۸۲

یحیی گل‌محمدی: بازی فردا برای ما مثل یک فینال است

رویداد۲۴ یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الشارجه امارات از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستم. تشکر می‌کنم از میهمان‌نوازی باشگاه الشارجه امارات. می‌دانیم که بازی مهمی داریم. هر دو تیم بازی اول‌شان را باخته‌اند و دیدار فردا برای‌شان اهمیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما نشان داده‌اند که در روز‌های سخت همیشه خوب بوده‌اند و مرد روز‌های سخت هستند. امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

وی در ادامه افزود: بازی فردا برای ما مثل یک فینال می‌ماند. هیچ تیمی نمی‌خواهد ببازد. هر چند می‌دانیم که بازی سختی خواهد بود. از کیفیت بازیکنان حریف اطلاع داریم. فکر می‌کنم بازی خوبی خواهد شد و هواداران لذت می‌برند. امیدوارم در نهایت تیم ما بتواند سه امتیاز بازی فردا را کسب کند. بیشتر بخوانید: فاکس: پرسپولیس بهانه‌ای برای نبردن شارجه ندارد گل‌محمدی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال تغییر در ترکیب تیمش خاطر نشان کرد: خوشبختانه بازیکنان ما در تمرینات همه در یک سطح هستند و اختلافی به لحاظ کیفی بین آن‌ها وجود ندارد و هر کسی وارد زمین می‌شود هم با تمام وجود بازی می‌کند. ما هم بسته به سیستم حریف در هر بازی، بازیکنان را انتخاب می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: تغییرات زیادی هم نخواهیم داشت، چون کمکی نمی‌کند. تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت، اما به صورت متعادل. مهمترین هدف ما بردن این بازی است و برای بازیکنان‌مان این سه امتیاز خیلی اهمیت دارد و در جدول هم برای ما خیلی مهم است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار اماراتی درباره آنالیزش از تیم حریف هم گفت: همان‌طور که گفتم بازی فردا شبیه به یک فینال است و برای هر دو تیم خیلی مهم. اگر تیمی بتواند امتیاز کامل بازی را بگیرد کار راحت‌تری خواهد داشت. موضوعی که وجود دارد این است که ما باید دومین بازی متوالی را خارج از خانه انجام دهیم و این مسئله انرژی زیادی از بازیکنان ما می‌گیرد. در حالت طبیعی تیم الشارجه باید به تهران می‌آمد و ما در مقابل هواداران خودمان بازی می‌کردیم که شانس خوبی برای برد داشتیم.

سرمربی قرمزپوشان ایران در ادامه گفت: به خاطر شرایط و تصمیم‌گیری‌های AFC باید اینجا بازی کنیم و این کار را برای تیم‌های ایرانی سخت می‌کند. شارجه بازیکنان خوبی دارد. کایو و مندس، پا به توپ هستند و سرعت خوبی دارند. باید فضا را از آن‌ها بگیریم. بازیکنان خط دفاع ما باید به خوبی مراقب باشند و به این بازیکنان موقعیت ندهند. منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rEn خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس یحیی گل محمدی بازیکنان ما بازی فردا گل محمدی یک فینال برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آنها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

اولین سوال از مورایس این بود که از بازی سپاهان و پرسپولیس انتظار بیشتری می‌رود. او سپس معتقد بود که سپاهان نمایشی تدافعی داشته و در ادامه پرسید دلایل بازی بد دو تیم چه چیزی بوده که مورایس در واکنش به آن گفت: ما فقط می‌خواستیم بازی را ببریم و دلیلش همین بود. 

خبرنگار دیگری سپاهان را به انجام بازی تدافعی برخلاف نمایش‌های همیشگی‌اش و اتلاف وقت متهم کرد. او سپس پرسید که آیا شبیه‌سازی بازیکنانش و اتلاف وقت تاکتیک او بوده یا به دلیل شرایط بازی به این سمت و سو رفته است. مورایس که از این سوال ناراحت شده بود، در واکنش به آن نگاه خبرنگار و خودش را با ابراز تأسف متفاوت خواند و گفت: من نمی‌خواهم به این سوال جواب بدهم.  چون من اینجا هستم برای فوتبال. این بازی پر از احساسات بود و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به هر حال گاهی اوقات مسائل اینچنینی پیش می‌آید ولی متاسفم که شما آنطور که من بازی را دیدم، ندیده‌اید

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم