Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهدمقدس گفت: خدمت در بیمارستان رضوی به نوعی خادمی امام رضا(ع) محسوب می‌شود. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس و به نقل از روابط عمومی بیمارستان رضوی، آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در دیدار مدیرعامل بیمارستان رضوی و جمعی از مسئولان این مرکز درمانی اظهار داشت: امتیاز حضور دکتر «محور» مدیرعامل کنونی بیمارستان رضوی در این است که ایشان بنیان‌گذار این مرکز درمانی بوده و به طور کامل به آرمان‌های در نظر گرفته شده برای این مرکز واقف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور افراد مجرب و کارکشته در امر مدیریت این مرکز درمانی فوق تخصصی همگان را برای رسیدن این مجموعه به جایگاه حقیقی و واقعی‌اش در سطح ملی و بین‌المللی امیدوارتر کرده و از این جهت، آرامش عمیقی بر آستان قدس رضوی حاکم شده است.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: ما در مراجعات مختلف به این بیمارستان، نقش‌آفرینی بی‌نظیر و فعالیت‌های موثر بانوان شاغل در بیمارستان رضوی را شاهد بودیم.

تولیت آستان قدس: متناسب با ظرفیت‌های آستان قدس در مسیر کمک به محرومان حرکت می‌کنیم300 سری جهیزیه به نوعروسان مشهدی توسط آستان قدس رضوی اهدا شد«ایران سرزمین ائمه» توسط آستان قدس روانه بازار نشر شد

وی تصریح کرد: از آنجا که دغدغه و اضطراب اطرافیان بیمار بیش از خود بیمار است، کوچک‌ترین نقص و ضعف و مشکل در فرایند درمان بر روی آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد و این امر اهمیت فعالیت پرستاران و شغل سخت آن‌ها را بیش از پیش نشان می‌دهد.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر حفظ برند بیمارستان رضوی در مشهد، کشور و منطقه، اظهار کرد: توجه حضرت رضا(ع) به این مرکز درمانی بسیار زیاد است. ایشان امام مهربانی‌ها هستند و هر کس زیر سایه این مهربانی در هر گوشه از قلمرو ایشان باشد، مشمول توجه آن حضرت قرار دارد.

وی ادامه داد: در واقع خدمت در این بیمارستان به نوعی خادمی حضرت رضا(ع) محسوب می‌شود؛ خادمانی که این امام رئوف(ع) توجه ویژه‌ای به آنان دارند.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: شهرت این بیمارستان، بالا بودن سطح خدمات، کادر مجرب و تجهیزات ویژه، همگان را برای دریافت دقیق خدمات درمانی به این مرکز امیدوار کرده است و باید از این جهت، شرایط قشر ضعیف جامعه را در نظر داشت.

همچنین محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی در این دیدار بر حفظ کرامت بیماران به عنوان اصول و قوانین مورد تاکید در بیمارستان رضوی تأکید کرد و گفت: در سال گذشته بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان و در 10 ماه سال جاری حدود 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اقشارکم‌ بضاعت و مستضعف مراجعه‌کننده به این مرکز درمانی تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و تاکید ایشان بر کاهش دغدغه‌های جانبی بیماران و خانواده‌های آنان، اظهار کرد: بیمارستان رضوی با اینکه حدود 100 میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه‌گر مطالبه دارد، به صورت همه‌ جانبه در خدمت مستضعفان بوده و توانسته در شرایط مختلف، به صورت مستمر خدمات خود را ارائه دهد.

محور با اشاره به تعداد کارکنان فعال در این مرکز درمانی، تصریح کرد: حفظ کرامت بیماران از اصول و قوانین مورد تاکید هیئت مدیره کنونی بیمارستان رضوی است و این اصل، طی آموزش به کارکنان تاکید شده است، چراکه بی‌احترامی به بیماران و مراجعه‌کنندگان برابر با بی‌احترامی به خود ماست.

انتهای پیام/281/ز

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی بیمارستان رضوی بیمارستان رضوی مرکز درمانی محسوب می شود آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی

خادمیاران رضوی فولاد کلایی بخش رودبست شهرستان بابلسر از امروز در سالروز شهادت امام جعفر صادق به مدت ۴روز در چایخانه صحن مطهر امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر رضوی شروع به فعالیت و خدمت‌رسانی به زائرین کردند. - اخبار استانها -

‌شجاع ولی تبار مسئول کانون خادمیاران رضوی بابلسر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت‌: این چایخانه با حضور 60 نفر از خادمیاران افتخاری این شهرستان از تاریخ 15 الی 19 اردیبهشت ماه سال جاری از 6 صبح تا ظهر با پذیرایی چای‌، دمنوش‌، بیسکو‌یت و توزیع عدسی گرم همراه با اهدا بسته های فرهنگی در قالب میان وعده به زائران و مجاوران فعالیت خواهند کرد.

‌وی گفت: هدف از انجام این خدمت تکریم و ارائه خدمت به زائران و مجاوران توسط جوانان و افراد انقلابی و جهادی بود تا بتوانیم پذیرایی شایسته از مهمانان امام رضا (ع) داشته باشیم.

ولی تبار تصریح ‌کرد: اجرای برنامه فرهنگی و مداحی در وصف امام رئوف و سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و زمزمه نوای رضا رضا و شفای بیماران و دعا برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان از جمله برنامه های شاخص این چایخانه در روز اول فعالیت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه  برای خدمت به زائران مبلغ 200میلیون تومان هزینه شد اظهار کرد : روزانه 5 هزار چای به زائران و مجاوران این حرم‌مطهر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)