Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: طبق اطلاعیه سازمان سنجش، پذیرش در رشته محل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور همانند سال ۹۸ به صورت مجزا از رشته محل های با آزمون و مستقل از کنکور با رعایت قوانین و مقررات مربوطه با ملاک معدل کتبی دیپلم و با توجه به نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: داوطلبانی که متقاضی تحصیل در این رشته محل ها در دانشگاه پیام نور هستند، نیازی به ثبت نام در آزمون سراسری ۹۹ ندارند.

وی با بیان اینکه ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی فوق منحصراً به صورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ ۹۸/۱۲/۲۰ آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۳۱ پایان می پذیرد، یادآور شد: طبق اطلاعیه سازمان سنجش،کلیه داوطلبان و متقاضیان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی و یا کل دیپلم طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما) در دانشگاه پیام نور در روزهای فوق به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور سازمان سنجش ثبت نام رشته محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: آزمون دکتری ۱۴۰۳ در تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۴ برگزار شد و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

وی افزود: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که این افراد می‌توانستند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن بودند، گفت: در نهایت بیش از ۸۹ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد و پس از آن داوطلبان معرفی شده می‌توانند برای مرحله دوم اقدام کنند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فرصت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی تا ۱۸ اردیبهشت
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • توصیه‌هایی به داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟