Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تاکید بر نظارت کامل مدیران بر زیرمجموعه خود گفت: در این زمینه دستگاه‌ها بر بخش خصوصی زیرمجموعه ی خود نیز نظارت کافی داشته باشند.

وی با اشاره به این مهم که هر دستگاهی که به مجموعه‌ای مجوز فعالیت می‌دهد باید در قبال عملکرد آن مجموعه نیز مسئولیت داشته باشد، اضافه کرد: در این زمینه هیچ دلیلی نمی‌تواند از مدیران در قبال زیرمجموعه خود سلب مسئولیت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام با اشاره به نظارت دقیق بر کمپ‌ها، سرای سالمندان، مراکز ترک اعتیاد بخش خصوصی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی که مجوز فعالیت به بخش خصوصی اعطا می‌کنند در زمینه عملکرد آنها نیز باید پاسخگو باشند و قصور این مجموعه‌ها متوجه دستگاه صادر کننده مجوز است.

وی همچنین خواستار تفکیک مراجعین به کمپ‌های ترک اعتیاد شد و ابراز داشت: در این زمینه سازوکاری صورت پذیرد تا مراجعینی که به کمپ‌ها رجوع می‌کنند براساس سن فرد و شدت و میزان اعتیاد آنها تفکیک شوند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تأکید بر توجه و حمایت از خانواده‌های معتادینی که در زندان و یا در کمپ‌ها پذیرش می‌شوند، افزود: کمیته امداد و بهزیستی و دیگر دستگاه‌های مرتبط در این خصوص ورود کنند تا این خانواده‌ها با مشکلات و معضلات اجتماعی و مالی روبه رو نشوند.

وی تأکید کرد: در این زمینه گروهی متشکل از دستگاه‌های مرتبط تشکیل شود و با احصاء لیست معتادینی که در کمپ‌ها و زندان به سر می‌برند و خانواده‌های آنان بدون هیچ سرپرستی رها شده‌اند، مورد حمایت قرار گیرند.

کد خبر 4855381

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتیاد ایلام استانداری ایلام انتخابات 98 دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان قاسم سلیمانی بیرجند خانواده ها ترک اعتیاد دستگاه ها بخش خصوصی کمپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

آرمان وطن‌دوست افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.

وی با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد. 

وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • پولشویی
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها