Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:42:03 GMT

فصل جدید برنامه چراغ ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۷۵۶

فصل جدید برنامه چراغ ساخته می‌شود

مدیر شبکه ۵ سیما از ساخت فصل جدید برنامه "چراغ" خبر داد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه هم‌اندیشی عوامل تولید برنامه "چراغ" با حضور  سعید اشناب مدیر شبکه 5 سیما، مهدی کریمی قائم مقام شبکه، مجید اکبرشاهی مدیر گروه اجتماعی، جلالی کارشناس نقد فرمی و  علی غلامی کارشناس نقد محتوایی، مصطفی هیودی تهیه‌کننده و سردبیر برنامه "چراغ" و تعدادی  فعالان حوزه عفاف و حجاب در سالن جلسات شبکه 5 سیما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید اشناب مدیر شبکه 5 سیما در ابتدای این نشست در خصوص ایده اولیه، اهداف، رویکرد این برنامه صحبت کرد و گفت: فصل دوم این برنامه در مرحله برنامه‌ریزی و پیش تولید است.

در ادامه این مراسم جلالی کارشناس نقد فرمی و علی غلامی به تحلیل برنامه از نظر ساختاری و محتوایی در فصل اول پرداختند.

پوریا پورسرخ مجری مسابقه تلویزیون شد/ رقابت شبکه‌ها و مسابقات با اجرای بازیگران+فیلمدور دور تلویزیون در پیست "دست فرمون"/ طراحی برای لاکچری نشدن/ شبیه خارجی نداریم؛ "تاپ‌گیر" نیستیم

مصطفی هیودی تهیه‌کننده برنامه "چراغ" نیز در این جلسه هم‌اندیشی درباره فصل اول این برنامه به بررسی و تحلیل سیر انتخاب مهمانان، موضوع گفت‌وگو، مخاطبان برنامه، چشم‌انداز و رویکرد برنامه پرداخت.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی شبکه پنج سیما تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه پنج سیما تلویزیون رسانه ملی شبکه پنج سیما تلویزیون کارشناس نقد مدیر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها