Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری در بازی قبلی تیم پرسپولیس نزدیک به علی علیپور بازی می‌کرد و باید دید برای دیدار با الدحیل تصمیم گل محمدی چه خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از یک نیم فصل نه چندان خوب، وحید امیری در نیم فصل دوم ستاره پرسپولیس بوده است. او در مقابل نساجی موفق به گلزنی شد و سپس برابر تراکتور علاوه بر ثبت یک گل، یک پاس گل هم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در اولین بازی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ وحید امیری در غیاب اوساگوآنا و استوکس، در منطقه ای نزدیک به علی علیپور بازی کرد و نتوانست توانایی خود را آنطور که باید نشان دهد.

حالا شاید گل محمدی از بازی قبل درس گرفته باشد و امیری را به همان پست هافبک چپ منتقل کند. جایی که او یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران به حساب می‌آید.

همچنین باتوجه به حضور مهدی ترابی که پست تخصصی او نیز هافبک چپ است، مدافعان حریف کار سختی برای کنترل این دو بازیکن دارند چرا که در طول بازی جای خود را تغییر می‌دهند و شرایط سختی را برای مدافعان راست تیم رقیب به وجود می‌آورند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری مهدی ترابی پرسپولیس تهران مهدی ترابی وحید امیری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه. من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899978

دیگر خبرها

  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس