Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:11:52 GMT

شبکه علمی متخصصان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۵۱۲۴

"شبکه علمی متخصصان" امروز با حضور وحید احمدی، رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و اکرم قدیمی، رئیس کرسی یونسکو در ترویج علم و معاون پژوهشی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور رونمایی شد. 

به گزارش ایسنا، امروز در نخستین رویداد گفتمان پیشرو علمی با موضوع ایده‌ها و تجربه‌های زنان در علم و فناوری که همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و مادر و روز جهانی زنان و دختران در علم از سوی کرسی ترویج علم یونسکو در دانشگاه الزهرا برگزار شد، به طور رسمی از شبکه علمی متخصصان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شبکه شناخت جامعه و دقیق از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور به خصوص شناخت ظرفیت متخصصین، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی ارائه می‌کند. 

در همین راستا مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به عنوان بازی فکری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد بانک اطلاعاتی از اعضای هیئت علمی پژوهشگران و نخبگان، شبکه علمی متخصصان را طراحی کرده و امیدوار است که همه اعضای هیئت علمی و پژوهشگران به این شبکه بپیوندند و اطلاعات خود را در آن بارگذاری کنند. 

وحید احمدی، رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور نیز در جریان این رونمایی گفت: نداشتن چنین شبکه‌ای یکی از خلاهایی بوده که تاکنون ما داشته‌ایم، البته در سطح بین‌المللی شبکه‌هایی همچون LinkedIn مطرح هستند؛ اما در شبکه علمی متخصصان بیشتر جنبه بومی اطلاعات تخصصی مدیریتی و سوابق کاری افراد مطرح است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور اعضای هیئت علمی رونمایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بابایی کشتلی بعدازظهر پنجشنبه در نشست مشترک معاون مرکز تحقیقات برنج کشور و جمعی از مسئولان این مرکز تحقیقاتی با اشاره به اهمیت رشد تولید به ویژه در عرصه کشاورزی برای تحقق شعار سال، گفت: امنیت پایدار غذایی با رشد و توجه به مراکز تحقیقاتی میسر می‌شود و در این عرصه حوزه کشاورزی از اهمیت بالقوه و راهبردی برخوردار است.

وی افزود: مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی از استان‌های مهم در عرصه تولید کشاورزی محسوب می‌شود و باید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نام گرفته است شاهد رشد تولید محصولات مهم و راهبردی کشاورزی در کشور باشیم.

مدیرکل دیوان محاسبات خواستار توجه و اهمیت بخشیدن به حوزه تحقیقات شد و تصریح کرد: دورنمای توسعه با توجه به زیرساخت‌های حوزه تحقیق و عملی شدن دستاوردهای پژوهشی و عینیت بخشی به آن محقق می‌شود و لذا مسئولان باید در این عرصه نگاه و توجه جدی و ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مازندران بر اساس آمار رتبه نخست تولید برنج کشور را داراست انتظار از مرکز تحقیقات برنج با برخورداری از پژوهشگران موفق ومجرب حفظ روند رو به رشد و ساری شدن دستاوردها در عرصه عمل و اجرا است.

کد خبر 6088645

دیگر خبرها

  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه