Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سبزیان گفت: در حال حاضر در همه کتابخانه های عمومی استان بخش های کودک و بخش مادر و کودک وجود دارد و مادران و فرزندان می توانند با حضور در کتابخانه های عمومی از این فضاهای مفرح و امید بخش و انرژی آفرین استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «علی اکبر سبزیان» امروز(۲۸ بهمن) در جشن مادران و بانوان کتابخوان ضمن تبریک هفته زن و ایام بزرگداشت مقام مادر با بیان اینکه امسال برای اولین بار در کشور از زنان و مادران کتابخوان و فعال در کتابخانه های عمومی تقدیر می شود، گفت:به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حال حاضر در همه کتابخانه های عمومی بخشهای کودک و بخش مادر و کودک وجود دارد و مادران و فرزندان می توانند با حضور در کتابخانه های عمومی از این فضاهای مفرح و امید بخش و انرژی آفرین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی امضای میثاق نامه مادران و زنان کتابخوان را از جمله ابتکاراتی دانست که برای اولین بار در جشن مادران و بانوان کتابخوان انجام می شود وادامه داد: امضای این میثاق نامه و همراهی در اجرای بندهای مختلف آن، زمینه ای برای شکل گرفتن خانواده های کتابخوان و اعتلا بخشی به نهاد خانواده در جامعه اسلامی خواهد بود.

 

وی از حضور بانوان و مادران کتابخوان کتابخانه های عمومی بویژه نویسندگان و مولفان حاضر در جلسه تقدیر کرد و ادامه داد: در این جلسه زنان قهرمانی حاضر هستند که عمر خود را به پای ایثارگران و جانبازان ریخته اند و افتخار مادر شهید بودن و همسر شهید بودن را با خود به همراه دارند.

 

حجت الاسلام سبزیان با اشاره به رونمایی از پویش «زنان بیشتر کتاب می خوانند» در این مراسم گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ در صد اعضای کتابخانه های عمومی را بانوان تشکیل می دهند و بیشاز ۶۰ درصد امانت کتاب در کتابخانه ها یعمومی نیز توسط بانوان عضو انجام می گیرد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به تفاوت فاحش عضویت و امانت کتابخانه ها در بخش زنان و مردان گفت: در این پویش از هرکدام از زنان و بانوان عضو کتابخانه های عمومی استان خواسته شده است با معرفی کتابهای مورد علاقه خود در فضای مجازی و بیان خلاصه ای از کتاب از این شعار برای ترغیب و تشویق بانوان و زنان جامعه نسبت به مطالعه و کتابخوانی استفاده کنند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان رضوی همه کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی استان کتابخانه های عمومی استفاده کنند حجت الاسلام حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با وجود نیاز استان در مناطق روستایی و عشایری به کتابخانه سیار، ما فعلأ فقط یک کتابخانه سیار در استان داریم.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما در استان کتابخانه سیار نداشتیم و یکی از ضروری‌ترین کارهای راه‌اندازی کتابخانه سیار بود، با مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان هماهنگی شد و یک خودرو متناسب در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۷ روستا در شهرستان ایلام را در ۵ روز هفته، پوشش می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: با توجه به تعدد روستاهای استان و دسترسی نداشتن کتاب دوستان به‌خصوص دانش‌آموزان، افزایش تعداد کتابخانه ‌های سیار استان ضروری است.
حیدری گفت: تعداد زیادی روستا در شهرستان سیروان وجود دارد که نیازمند کتابخانه سیار هستند اما امکانات نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و استانی برای افزایش کتابخانه‌های سیار استان ادامه دارد.
انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری