Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و استقلال در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با شکست نماینده ایران همراه شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و استقلال در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه جابر الاحمد کویت به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با برتری 2 بر یک الاهلی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان المؤشر (17 - پنالتی و 29) برای الاهلی و ارسلان مطهری (22) برای استقلال گلزنی کردند. وریا غفوری نیز در دقیقه 40 ضربه پنالتی استقلالی‌ها را از دست داد.

این دومین بار است که دروازه استقلال از روی نقطه پنالتی باز می‌شود.

ترکیب الاهلی: یاسر مسیلم، عبدالله حسون، معتز هوساوی (37 - محمد الفتیل)، عبدالباسط هندی، حسین عبدالغنی، لوکاس لیما، علی الاسمری، محمد المجحد، سلمان المؤشر، عبدالرحمان غریب، مازن ابو شراره.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، ارسلان مطهری و علی دشتی.

داور: کو هیون جین از چین

دقیقه یک: روزبه چشمی در همان ابتدای بازی تکلی خطرناک زد و با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 8: علی دشتی در موقعیت تک به تک در محوطه جریمه سرنگون شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 11: باز هم دشتی از روی توپ ارسالی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد، اما توپ را مدافعان دور کردند.

دقیقه 14: ارسال دشتی به محوطه جریمه به ارسلان مطهری نرسید تا این موقعیت نیز از دست برود.

دقیقه 16: ابوشراره در موقعیت تک به تک با سیدحسین حسینی توسط دروازه‌بان استقلال متوقف شد تا داور کره‌ای به سود الاهلی پنالتی اعلام کند.

دقیقه 17: سلمان المؤشر از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 19: ارسال آرش رضاوند از روی نقطه کرنر با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که راهی به چهارچوب دروازه نداشت.

دقیقه 22: اشتباه مدافع الاهلی باعث شد تا ارسلان مطهری با ضربه فنی دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه 27: محمد المجحد با خطا روی رضاوند دومین بازیکنی بود که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 28: شوت رضاوند از کنار دروازه الاهلی به بیرون رفت.

دقیقه 29: الاهلی در یک ضد حمله و با اشتباه محمد دانشگر به راحتی وارد محوطه جریمه استقلال شد تا سلمان مؤشر برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 39: رضاوند در محوطه جریمه الاهلی سرنگون شد تا این بار برای استقلال پنالتی اعلام شود.

دقیقه 40: ضربه وریا غفوری از نقطه پنالتی را دروازه‌بان الاهلی دفع کرد.

حاشیه دیدار الاهلی - استقلال| حضور اسکوچیچ در ورزشگاه و خروج یک بازیکن دیگر از لیست استقلال + عکسکریمی و باقری دیدار با الاهلی را از دست دادند/ کار استقلال سخت‌تر شد

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استقلال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا ارسلان مطهری محوطه جریمه نقطه پنالتی روی نقطه وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی‌لیخت: رئال هنگام مرگ ناگهان دوباره نفس می‌کشد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد.

بایرن با گل دقیقه 68 آلفونسو دیویس در این بازی پیش افتاد اما با دو گل خوسلو در دقایق 81 و 90+1 شکست خورد. بایرن در وقت‌های اضافه توسط ماتیس دی‌لیخت به گل رسید اما به دلیل آفساید داور این گل را مردود اعلام کرد.  

دی‌لیخت که از شکست تیمش به شدت عصبانی بود پس از بازی به موویستار گفت: "وضعیت خوبی نداریم، خیلی به صعود نزدیک بودیم. 10 دقیقه بعد از اینکه فکر می‌کنید برنده شده‌اید، شکست می‌خورید، شب خیلی بدی است. ما خیلی نزدیک بودیم، آن‌ها فشار آوردند، فشار را ادامه دادند... وقتی‌که فکر می‌کنید رئال مرده است، آخرین نفسش را می‌کشد. به همین دلیل آن‌ها 14 بار قهرمان چمپیونزلیگ شده‌اند."

او درمورد صحنه گل مردود بایرن گفت: "من فکر می‌کنم همه ما قوانین را می‌دانیم، اگر آفساید مشخص نیست، باید اجازه دهید بازی انجام شود. شرم‌آور بود، روی گل خوسلو آفساید شد و داور اجازه داد او به بازی ادامه دهد، چرا برای ما اینطور نبود؟ صحبت کردن در مورد داور آسان است اما رئال شایسته صعود بود."

دیگر خبرها

  • دی‌لیخت: رئال هنگام مرگ ناگهان دوباره نفس می‌کشد!
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها مشخص شد
  • سرنگونی ام باپه در محوطه جریمه دورتموند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت / فیلم
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها معلوم شد
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم