Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@07:27:49 GMT

سوریه به زودی به اتحادیه عرب برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۶۱۹۸

سوریه به زودی به اتحادیه عرب برمی‌گردد

به گزارش جماران، عمرو موسی، دبیرکل سابق اتحادیه عرب و وزیر خارجه پیشین مصر در حاشیه کنفرانس خاورمیانه‌ای "والدای" در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت، سوریه کشوری عربی است و در آینده نزدیک به کرسی خود در اتحادیه بازمی‌گردد.

وی بر نقش مهم اتحادیه عرب تأکید کرد و گفت، همواره نقش این اتحادیه بسیار مهم است اما در حال حاضر بحث درباره یک نظام عربی جدید و یک سیستم منطقه‌ای جدید است و تا زمانی که این مسأله محقق نشود، نمی‌توان به اتحادیه عرب پشت کرد زیرا تنها کنفرانسی است که در آن کشورهای عربی کنار یکدیگر جمع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی با اشاره به نقشی که اتحادیه عرب می‌تواند در حل مشکلات جهان عرب و اختلافات میان کشورهای عربی ایفا کند، گفت، این اتحادیه می‌تواند با میانجی‌گری یا پیوستن به دیگر گروه‌های بین‌المللی ذی‌ربط به حل بحران‌ کشورهای عربی بپردازد.

نهمین دور از کنفرانس بین‌المللی والدای تحت عنوان "خاورمیانه در زمان تغییرات، به سوی مهندسی جدید ثبات" در مسکو در حال برگزاری است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اتحادیه عرب سوریه جنگ سوریه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کشورهای عربی اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد