Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@08:48:07 GMT

نتیجه زنده؛ الاهلی عربستان ۲ - استقلال ۱

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۶۲۱۶

صراط:

استقلال ایران بعد از کسب تساوی برابر الشرطه در هفته اول حالا در کویت مقابل الاهلی عربستان قرار می‌گیرد. نکته جالب توجه این است که استقلال قبل از شروع بازی علی کریمی، فرشید باقری و هرویه میلیچ را به علت مصدومیت از دست داد تا فرهاد مجیدی با دست بسته برابر این تیم قرار بگیرد. الاهلی هم امروز کریستین گروس، سرمربی سوییسی خود را به طور رسمی از کار برکنار کرد تا با مربی موقت برابر نماینده فوتبال ایران قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش لحظه به لحظه و زنده این دیدار را از "ورزش سه" دنبال کنید:


روز: دوشنبه، تاریخ: 28/11/98، ساعت: 19
ورزشگاه: جابر الاحمد کویت
داور: کو هیون جین
کمک ها: یون کوانج یول – پارک سانگ جون
داور چهارم: کیم دایونگ
ناظر داوری: نظیر محمد از سنگاپور
نماینده مسابقه: دیمون باشکاران از مالزی

 

استقلال ایران:


حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری (کاپیتان)، میلاد زکی‌پور، ارسلان مطهری و علی دشتی


سرمربی: فرهاد مجیدی

الاهلی عربستان:

یاسر المسیلیم، عبدالله حسون، معتز هوساوی، عبدالباسط هندی، حسین عبدالغنی، لوکاس لیما، علی الاسمری، محمد المجحد، سلمان الموشر، عبدالرحمن غریب، مازن ابوشراره


سرمربی: مازن بهکلی

اخطار:

روزبه چشمی(1) از استقلال

 

محمد المجحد (26) از الاهلی

 

شرح گل ها:

 

الاهلی عربستان یک - استقلال ایران صفر (دقیقه 16- سلمان الموشر)؛ خط هافبک الاهلی از میانه زمین توپی را در عمق دفاع استقلال انداخت و ابو شراره به محوطه جریمه رسید و با خطای سیدحسین حسینی پنالتی برای میزبان به دست آمد. در ادامه الموشر با ضربه‌ای ساده توپ را به گل اول بازی برای الاهلی تبدیل کرد.

 

الاهلی عربستان یک - استقلال ایران یک (دقیقه 22- ارسلان مطهری)؛ با اشتباه حسین عبدالغنی در خط دفاع ارسلان مطهری توپ ربایی خوبی انجام داد و با نفوذ به محوطه جریمه و شوت روی زمین و دقیق نتیجه را به تساوی کشاند.

 

لحظات حساس:

 

دقیقه 8- علی دشتی با فرار از عمق دفاع و تله آفسایدی الاهلی با گلر این تیم تک به تک شد اما تکل از پشت مدافعان حریف توپ را به کرنر فرستاد. علی دشتی و دیگر بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند که این حرکت پنالتی بوده است.

دقیقه 11- موقعیت مناسب دیگر برای دشتی در محوطه جریمه الاهلی به دست آمد اما باز هم تبدیل به موقعیت خطرناک نشد.

دقیقه 13- علی دشتی از سمت چپ سانتر خطرناکی را به محوطه جریمه انجام داد که توپ از جلوی ارسلان مطهری رد شد.

دقیقه 28- شوت خطرناک آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

حاشیه:

 

*علی کریمی، مهدی قائدی و سیاوش یزدانی از روی سکوها این دیدار را تماشا می‌کنند.
*حدود 300 هوادار استقلالی این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.
*دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در محل برگزاری مصاف تیم‌های استقلال و الاهلی این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند.
*اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال نیز در استادیوم حضور دارد و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استقلال تهران الاهلی عربستان فوتبال ایران صراط نزدیک تماشا الاهلی عربستان محوطه جریمه استقلال ایران ارسلان مطهری علی دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر چند رای سنگین صادر کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.

از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898846

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • ببینید | اسطوره پرواز در محوطه جریمه
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم