Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: برای دیده شدن و معرفی استان در سطح کشور و جهان هم افزایی و مشارکت بین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی الزامی است.

محمد علی شجاعی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اظهارکرد: روابط عمومی و رسانه یک حوزه تخصصی است که باید مهارت، تخصص، ذوق و مهارت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نقش و جایگاه روابط عمومی آنگونه که شایسته باشد تبیین نشده است و مدیران مسیر اصلی دیده شدن را طی نمی کنند.

شجاعی تصریح کرد: داشتن سیستم رسانه ای قوی به نفع دستگاه های اجرایی است که کار و تلاش مدیران و کارکنان به مردم اطلاع رسانی می کند اما در انتخاب مدیران روابط عمومی به تخصص و مهارت توجه نمی کنیم.


وی بیان کرد: اگر روابط عمومی به مهارت، تخصص، علم روز و تجهیزات مجهز شود می تواند کارهای انجام شده و تلاش های مسئولین و خدمات نظام و حاکمیت را به خوبی به نمایش بگذارد و ما دیگر نگران بداخلاقی های رسانه های خارجی نخواهیم بود. 


شجاعی با تاکید بر اینکه پیوستگی بین خبر و عکس برای اثرگذاری مهم است، ادامه داد: در حوزه های مختلف کپی زن و الگوبردار هستیم و از خودمان خلاقیت و نوآوری نداریم. 


وی گفت: سرجمع رسانه های استان که روابط عمومی ها بخشی از آن هستند در سطح ملی دیده نمی شود و مصرف داخلی دارند که برای توسعه به نفع استان نیست.


 شجاعی برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در سطح بالا را برای بروزرسانی مهارت های روابط عمومی الزامی دانست و افزود: تفکر اینکه ما بلد هستیم و به دنبال بروزرسانی اطلاعات و مهارت ها نباشیم موجب عقب ماندگی می شود.


وی گفت: عکس یادگاری گرفتن در حالی که در رتبه های آخر هستیم اوج بی هنری است و ما باید به عمق مسائل توجه کنیم و از سطحی نگری بپرهیزیم.


شجاعی گفت: برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم، استان نیاز به جهش دارد و باید هر کسی وظیفه اش را با جدیت و تلاش انجام دهد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه ارتباطات در حوزه روابط عمومی از نان شب هم واجب تر است، افزود: در سطح ملی و بین المللی همه هستند ما باید حرکت کنیم و ارتباطات ایجاد کنیم

.
شجاعی تصریح کرد: اگر روابط عمومی ها جریان پیدا کنند استان جریان پیدا می کند بنابراین یاد بگیریم غیر از روال قبلی کار کنیم و از روند انجام کار صرفا اداری بیرون بیاییم.


وی خاطر نشان کرد: انجام همه کارها به پول و اعتبار نیازی ندارد و فکر، دانایی، به روز شدن اصل توسعه و پیشرفت است و باید تخصص و فکر به مجرای تولید پول تبدیل شود.


شجاعی در بخش دیگر سخنان خود اشاره داشت: روابط عمومی ها بدون سمت و سوی جناحی در بحث تقویت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای ورود جدی داشته باشند؛ سرباز نظام هستیم نظام امروز مشارکت می خواهد.


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست به پتانسیل قوی کارشناسان روابط عمومی در جهت دهی افکار عمومی حداقل بین کارکنان دولتی و غیر دولتی تاکید کرد.


علی قلی زاده افزود: در انتخابات پیش رو با توجه به ظرفیت بالای اطلاع رسانی و تبلیغی کارشناسان روابط عمومی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رقم می خورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری روابط عمومي خراسان شمالي دستگاه های اجرایی روابط عمومی ها خراسان شمالی سطح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس انجمن روابط عمومی ایران اظهار کرد: روابط عمومی برای تصمیم‌گیرندگان تصمیم‌ساز است و پایه‌ی اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است.

خسرو رفیعی، پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ماه، در سمینار تخصصی هوش مصنوعی مولد روابط عمومی که توسط انجمن روابط عمومی آذربایجان‌شرقی و اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، گفت: یکی از وظایف روابط عمومی ارتباط دوستی است چرا که باید سعی کنیم با دوست داشتن همدیگر زندگی آرامی ایجاد کنیم .

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه برای زندگی و دوستی به روابط عمومی نیاز داریم، افزود: روابط عمومی در ایران علم ناشناخته‌ای است و بسیاری از مردم فکر می‌کنند کار آن، تشریفات و تبلیغات است اما روابط عمومی‌ها مسئولیت سنگینی دارند و باید دائم افکار سنجی و تولید محتوا کرده و برای مدیران برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: روابط عمومی علم پیچیده‌ای است و مانند تبلیغات به زودی دیده نمی‌شود و برای شناخته شدن و انجام کار مثمر ثمر نیاز به زمان دارد.

رفیعی گفت: روابط عمومی‌ها در بخش خصوصی بسیار مهم هستند چراکه یک مجموعه بدون شناخت مسائل روز و نبود روابط عمومی شکست می‌خورد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین ابزارهای روابط عمومی، هوش مصنوعی است که اگر آن را یاد نگیریم ناگهان صد سال از دنیای پیشرفته عقب می‌مانیم، تاکید کرد: امیدواریم با راه‌اندازی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی بسیاری از مشکلات آسان شود اما جای سوال است که آیا هوش مصنوعی می‌تواند احساسات را بومی سازی کند؟

جعفر محرم پور، دبیر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز نیز در این سمینار گفت: مجموعه‌های ما چیزی جز روابط عمومی نیستند تلاش و تقلا در تمام ارگان‌ها بدون روابط عمومی و رسانه خروجی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: گردش اطلاعات و محتواها در جامعه‌ی امروزی به همت روابط‌عمومی‌ها است و ما برای تقویت نقش آن و رساندن روابط عمومی به جایگاه درست مبتنی بر فرهنگ خودمان تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فعل و انفعالات صورت گرفته در تمام دستگاه‌ها جز با تلاش روابط عمومی‌ها معنا و مفهوم پیدا نمی‌کند، افزود: تا زمانی که حوزه تولید محتوا به ابزاری مثل هوش مصنوعی و ابزارهای مشابه مجهز نشود کارکرد ما از دست می‌رود. 

محرم‌پور اذعان کرد: اگر یک روزی می‌گفتند بازاریابی فلسفه جاری در مجموعه است به نظر من اکنون روابط عمومی هم یک فلسفه جاری در کسب و کارها است که اگر ما به این فلسفه اعتقاد نداشته باشیم به کسب و کار نیز نگاه صحیحی نداریم.

عادل میرشاهی، مدرس دانشگاه نیز در ادامه‌ی این سمینار گفت: روابط عمومی‌ها باید در تولید محتوا یک سری قوانین و تکنیک‌ها را رعایت کنند، برای توسعه سایت نیاز به دانشی به نام هوش مصنوعی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تولید محتوا هوشمندانه و خلاقانه داشته باشید.

وی ادامه داد: پرامپت درخواستی است که شما برای هوش مصنوعی ارسال می‌کنید و آن سرویس هوش مصنوعی با بررسی درخواست شما، چیزی که می‌خواهید را می‌سازد و به شما تحویل می‌دهد. اگرچه کار بسیار راحت و آسانی است اما برای کار اصولی نیاز به تخصص و دستورالعمل‌هایی دارد.

وی با بیان اینکه در پرامپت نویسی چند تکنیک وجود دارد، گفت: اولین تکنیک آزمون و خطا است زمانی که دستوری می‌دهید ممکن است اشتباه کند در این زمان باید با دستور مجدد به آن اجازه‌ی اصلاح بدهید. 

وی افزود: هوش مصنوعی با الگو، دستور العمل و استفاده از داده‌ها کار می‌کند که ساده نویسی باید در آن رعایت شود چرا که با کار پیچیده درست عمل نمی‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • سفر یک وزیر کره شمالی به ایران 
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی