Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@05:16:48 GMT

آزادسازی حلب به معنای پایان جنگ 9 ساله نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۶۵۲۵

آزادسازی حلب به معنای پایان جنگ 9 ساله نیست

بشار اسد اعلام کرد آزادسازی حلب را به معنای پایان جنگ و از بین رفتن توطئه‌ها نمی‌داند و مردم و ارتش سوریه باید به مقاومت در برابر تروریست‌ها ادامه دهند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری سوریه سانا، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، در سخنان تلویزیونی به مناسبت آزادسازی حلب تأکید کرد که ارتش سوریه در انجام وظایف ملی خود کوتاهی نمی‌کند و مانند گذشته، ارتشی مردمی و در خدمت مردم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درست است که در آزادسازی این شهر در سال 2016 امنیت مطلوب در برقرار نشد و همچنان زیر یوغ عناصر خائن و ترسو باقی ماند. امروز نیز صحیح است که پیروزی در یک نبرد به معنای پیروزی در تمام جنگ نیست، اما تنها در منطق نظامی است که نتیجه جنگ در پایان تعیین می‌شود.   وی تأکید کرد: در منطق ملی، پیروزی از آغاز مقاومت شروع می‌شود، حتی اگر از روز اول بوده باشد. با این منطق، حلب پیروز شده و سوریه پیروز شده است. همه ما بر ترسی که آنها سعی کردند در قلب ما بکارند، غلبه کردیم.
 
 اسد افزود: با این حال، ما کاملاً آگاه هستیم که این آزادسازی به معنای پایان جنگ و به معنای از بین رفتن توطئه‌ها یا ناپدید شدن تروریسم و ​​همچنین به معنای تسلیم دشمنان نیست. بلکه به معنای به خاک مالیدن بینی دشمنان به عنوان مقدمه‌ای برای شکست کامل آنها در آینده‌ای دور یا نزدیک است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بشار اسد سوریه حلب مقاومت آزادسازی حلب معنای پایان جنگ آزادسازی حلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم) رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم) رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)

دیگر خبرها

  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است
  • معنای رفتار مختلف گرگ‌ها در گله + فیلم
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟