Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضو لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: آقای لاریجانی حدود هشتاد نماینده مستقل را همراه خود داشت و هروقت با ما هماهنگ می‌شد، مخصوصاً در سیاست خارجه، رای ما محقق می‌شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، مصطفی کواکبیان عضو لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان، عصر امروز(دوشنبه ۲۸ بهمن) در همایش انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان که از سوی محمّدعلی وکیلی در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، گفت: برخی خود را انقلابی می‌دانند و کاسه داغ‌تر از آش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در خاطرات آیت‌الله هاشمی، ۵۲ بار اسم حاج قاسم سلیمانی آمده است.

وی با اینکه در اینکه در این چند روز، با نام حاج قاسم، تبلیغات انتخابات انجام می‌دهند، گفت: من از ارتباط حاج قاسم با خاتمی خبر دارم.

کواکبیان خطاب به حاضران در همایش گفت: تا شما حضور داشته باشید، تفکر هاشمی و اصلاح‌طلبی تداوم خواهد داشت.

نماینده تهران با بیان اینکه صداوسیما طوری برنامه می‌سازد که اصلاح‌طلب‌ها را فاسد نشان می‌دهد، گفت: ببینید در همین ردصلاحیت‌ها چند درصد اصلاح‌طلب‌ها و چند درصد اصولگرایان به خاطر مسائل مالی رد شده‌اند.

کواکبیان در ادامه گفت: اگر انتخابات پرشور شود حتماً پیروزی با اصلاح‌طلبان است.

وی با بیان اینکه فضای سرد انتخاباتی ناشی از بی‌صداقتی با مردم است، گفت: چرا رئیس‌جمهور علت سقوط هواپیما و تعداد قربانیان آبان را اعلام نمی‌کند؟

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به عملکرد این فراکسیون گفت: آقای لاریجانی حدود هشتاد نماینده مستقل را همراه خود داشت و هر وقت با ما هماهنگ می‌شد، مخصوصاً در سیاست خارجه، رای ما محقق می‌شد، امّا او نیز چون اصول‌گراست، عموماً به‌سمت اصولگراها غش می‌کرد.

کواکبیان با بیان اینکه اصول‌گرایان به ما وکیل‌الدوله می‌گویند، گفت: یادمان نرفته که وقتی احمدی‌نژاد به‌مجلس می‌آمد، به او تبرّک می‌جستید. این در حالی است که من در نطق خود خطاب به روحانی گفتم کاری نکنید که ما بابت حمایت از شما، خجالت بکشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصلاح طلبان فراکسیون امید لاریجانی کواکبیان انتخابات انتخابات مجلس اصلاح طلبان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است