Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر همایش ملی توسعه بازاریابی دیجیتال عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه امروزه دوران کسب و کارهای نوین است، اظهار کرد: دوره تجارت سنتی به پایان رسیده و جوانان باید امروزه در حوزه کسب و کار نوین بر بستر اینترنت و دیجیتال فعالیت کنند.

رامین اکبری با بیان اینکه ۸۰ درصد مخاطبان این رویداد مدیران کسب و کارهای قدیم هستند، افزود: ثبت نام در این رویداد ملی و خرید در دومین همایش ملی توسعه دیجیتال مارکتینگ از روز دوشنبه ۲۸ بهمن از ساعت ۱۸ شروع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ اضافه کرد: مردم از این رویداد ملی از سراسر استان و برخی کلانشهرهای مهم از جمله اصفهان،شیراز، مشهد و تهران، استقبال خوبی کرده اند.

دومین همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ روز جمعه ۹ اسفند روز جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در تالار وحدت دانشگاه تبریز،برگزار می شود.

این همایش از دو قسمت سخنرانی و پنل با حضور کارآفرینان استارتاپی و اساتید دانشگاه برگزار می شود.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان اینترنت کسب و کار مشهد دیجیتال انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی توسعه دیجیتال مارکتینگ برگزار می شود همایش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ این همایش به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با فناوری‌های اطلاعات مکانی هرساله توسط سازمان نقشه‌برداری کشور و با مشارکت دانشگاه‌های برتر کشور در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی برگزار می‌شود.

مقاله ارائه شده با موضوع "استراتژی‌های مکانی در تحقق اهداف برنامه‌های توسعه ملی؛ نگاهی ژرف به جایگاه اطلاعات مکانی در اجرا و پایش احکام برنامه هفتم توسعه" به بررسی تفصیلی برنامه هفتم توسعه کشور پرداخته و راهکاری نوین مبتنی بر اطلاعات مکانی برای اجرا و پایش صحیح احکام برنامه ارائه کرده است.

بهمن جمالی، رئیس گروه نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان و نویسنده مسئول این مقاله، روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا به تشریح چارچوب پیشنهادی در این پژوهش پرداخت و اظهار داشت: با بررسی احکام لایحه برنامه هفتم توسعه که در مراحل نهایی تصویب و ابلاغ قرار دارد، مشخص شد بیش از ۷۲ ماده از مجموع ۱۱۸ ماده برنامه هفتم با استفاده از نقشه و اطلاعات مکانی قابل اجرا و پایش است که نشان از اهمیت بیش از پیش اطلاعات مکانی دارد.

وی افزود: استان زنجان از سال ۱۴۰۱ نسبت به بهره‌برداری از زیرساخت داده مکانی (SDI) مبادرت کرده و از این رو به‌عنوان استان پیشرو در توسعه SDI، با ارائه این چارچوب، راهکاری اجرایی و فنی برای تحقق احکام برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کرده است.

پژوهشگر دوره دکتری مهندسی سیستم‌های اطلاعات مکانی (GIS) دانشگاه تهران، گفت: در چارچوب پیشنهادی، با استفاده از سنجه‌های عملکردی پیش‌بینی شده در برنامه هفتم توسعه، شاخص‌هایی مبتنی بر اطلاعات مکانی برای پایش احکام برنامه پیشنهاد شده است.

وی گفت:با توجه به پیش بینی احداث شبکه‌های اصلی و فرعی آبیاری بخش کشاورزی و یا بیلان منابع آب و تعادل‌بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی، داده‌های متناظر با این احکام در قالب اطلاعات مکانی در نظر گرفته شده است که توسط دستگاه اجرایی متولی داده در بستر زیرساخت داده مکانی (SDI) به‌صورت برخط ارائه می‌شود و امکان پایش میزان تحقق هر یک از بند‌ها و احکام قانون برنامه هفتم را میسر خواهد ساخت.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • لغو مراسم آیینی سنتی کومسای در هورامان کردستان به دلیل بارندگی
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود