Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالله نظری روز دوشنبه در نشست کمیته مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این طرح ها باید دارای نتایج ملموس بوده و سبب افزایش آگاهی عمومی نسبت به آثار زیانبار مصرف مواد مخدر شود.

وی افزود: مسؤولان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از چنین طرح هایی حمایت جدی و همه جانبه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: اعتیاد در صدر آسیب های اجتماعی رایج در کشور قرار داشته و دیگر معضلات نیز به نوعی متأثر از آن است.

نظری عنوان کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر بر اجتماعی کردن و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت مردم برای مقابله با معضل اعتیاد در کشور بوده و یکی از راهبردهای مهم ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز همین است.

وی ابراز داشت: مقابله با معضل اعتیاد در کشور باید به یکی از دغدغه های مهم و اصلی مردم و مسؤولان اجرایی تبدیل شود.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: چنانچه این نگاه دغدغه مندانه در کشور بوجود نیاید موضوع مهم مقابله با معضل اعتیاد نیز به سرانجام نمی رسد و به همین دلیل چاره ای جز پررنگ شدن مشارکت مردم در این زمینه نیست.

نظری اظهار داشت: مردم می توانند نقش محوری و اساسی در زمینه مقابله با معضل اعتیاد در کشور داشته باشند.

وی افزود: سال گذشته طرح «یاریگران زندگی» در ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برای اجتماعی کردن مقابله با معضل اعتیاد و مشارکت دادن روزافزون مردم در این زمینه مصوب شد.

نظری بیان کرد: باید از تمامی ظرفیت ها و  امکانات موجود در کشور برای مقابله با معضل اعتیاد استفاده بهینه شده و حساسیت نیز بین مردم و مسؤولان اجرایی بالا رود.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: همایش منطقه ای «یاریگران زندگی» در حوزه روستائیان و عشایر روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۸ در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران برگزار می شود.

سید ناصر رضایی اظهار داشت: روستائیان و عشایر فعال در عرصه مقابله با معضل اعتیاد ۶ استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری در این همایش ۲ روزه حضور می یابند.

وی افزود: حدود ۱۰۰ میهمان از این ۶ استان در همایش شرکت می کنند که محل اسکان آنها هتل پاسارگاد شهر دوگنبدان و مکان برگزاری همایش نیز سالن آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پنج کمیته در استان برای برگزاری این همایش تشکیل و فعال شده که شامل اجرایی، علمی، تشریفات، نمایشگاه و برنامه های جنبی و روابط عمومی و رسانه است.

رضایی عنوان کرد: برخی از برنامه های مورد نظر برای اجرا در حاشیه این همایش شامل برپایی نمایشگاه دستاوردهای بهبودیافتگان مواد مخدر و توانمندی های سمن های عرصه مقابله با معضل اعتیاد، برگزاری انواع ورزش های بومی و محلی، برپایی ایستگاه نقاشی و کاریکاتور، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی با موضوع آثار مخرب مصرف مواد مخدر و اهدای بسته های فرهنگی به افراد شرکت کننده است.

وی ابراز داشت: سه مورد رونمایی در این همایش انجام می شود که شامل اپلیکیشن «یاریگران زندگی»، کتابچه «از کودکی یاریگر هم باشیم» و نامگذاری یکی از بلوارها یا میادین شهر دوگنبدان به نام شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر است.

رضایی گفت: اپلیکیشن «یاریگران زندگی» به همت تعدادی از اعضای سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد که در عرصه مقابله با معضل اعتیاد فعالیت می کنند، تولید و عرضه شده است.         

وی اظهار داشت: کتابچه «از کودکی یاریگر هم باشیم» حاوی نقاشی ها و دست نوشته های تعدادی از کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در مورد پیامدهای جبران ناپذیر مصرف مواد مخدر است.

رضایی افزود: تندیس یا لوح این همایش نیز به برخی مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران به دلیل فعالیت در عرصه مقابله با معضل اعتیاد اهدا می شود.

افزون بر ۱۰۰ سازمان مردم نهاد در کهگیلویه و بویراحمد در عرصه مقابله با معضل اعتیاد فعالیت می کنند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد ستاد مبارزه با مواد مخدر مشارکت های مردمی یاسوج همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد ستاد مبارزه با مواد مخدر مشارکت های مردمی یاسوج همایش کهگیلویه وبویراحمد ستاد مبارزه با مواد مخدر مشارکت های مردمی یاسوج همایش ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد سازمان های مردم نهاد مشارکت های مردمی مسؤولان اجرایی یاریگران زندگی مصرف مواد مخدر شهر دوگنبدان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه