Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور سوریه امروز (دوشنبه) ضمن تبریک پیروزی‌های چشمگیر اخیر ارتش سوریه در استان حلب، متعهد شد تا به این مبارزات برای دستیابی به پیروزی کامل ادامه دهد. تاریخ انتشار: 21:23 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۴۰۷

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان به نقل از سانا، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه با اشاره به پیروزی‌های چشمگیر اخیر ارتش سوریه ضمن تبریک این پیروزی‌ها به ملت سوریه به ویژه مردم حلب گفت: وفاداری ساکنان حلب به کشور و ارتش همه محاسبات دشمنان را نقش بر آب کرد و حلب تاوان بسیار سنگینی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم حلب به کار و تولید طی سال‌های محاصره ادامه دادند و این علاوه بر پایداری بود.

رئیس جمهور سوریه افزود: من مطمئن هستم که این نوع پایداری که نمایانگر اراده فولادی و وابستگی عمیق و ریشه دار است سبب خواهد شد که حلب از زیر خاکستر جنگ برخیزد تا جایگاه طبیعی و عالی در اقتصاد سوریه بیابد.

رئیس جمهور سوریه گفت: هنگامی که در اواخر سال ۲۰۱۶ شهر حلب آزاد شد گفتم که ماقبل آزادسازی حلب مشابه مابعد آن نخواهد بود. من می‌دانستم که قلوب و عقول نیرو‌های مسلح ما کجا سیر می‌کند و من به وطن پرست بودن مردم حلب و وفاداری آن‌ها به کشورشان مطمئن بودم و اینکه ارتش سوریه محاسبات دشمن را برهم خواهد زد و این رخ داد. حلب تاوان سنگینی پرداخت که این به سبب بزرگی مردم آن و مواضع میهن پرستانه آن بود. سال‌ها حملات شدید و وحشیانه به بیشتر محله‌های آن و ده‌ها شهید و زخمی و یتیم و بیوه زنان و سال‌ها محاصره بدون آب و برق و دیگر مایحتاج زندگی برای این بود که حلب به زانو درآید و مردم آن تسلیم شوند و با شلیک هر گلوله و خمپاره امید دشمنان برای اینکه حلب تسلیم شود بیشتر می‌شد این رؤیا آن‌ها بود، اما در حقیقت با هر گلوله ترس ریخته می‌شد و تمایل به مقابله با چالش بیشتر می‌شد و روحیه میهن پرستی بیشتر و ایمان به کشور قوی‌تر می‌شد.

وی افزود: مردم حلب به پایداری اکتفا نکردند بلکه به تولید و کار طی سالیان محاصره با وجود شرایط سخت ادامه دادند. درست است که با آزادسازی حلب در سال ۲۰۱۶ امنیت شهر حلب تأمین نشد و زیر گلوله ماند و درست است که پیروزی در نبرد به مثابه پیروزی در جنگ نیست، بلکه این در منطق انتزاعی نظامی است که مبتنی بر اهداف و نتایج است؛ اما در منطق ملی پیروزی از زمان آغاز پایداری شروع می‌شود و با این منطق حلب پیروز شد و سوریه پیروز شد.

بشار اسد تاکید کرد: ما بر ترسی غلبه کردیم که قصد داشتند در جانمان اندازند ما بر توهماتی که قصد داشتند در ما ایجاد کنند غلبه کردیم ما بر تجزیه و کینه و خیانت و هر فردی که این ویژگی را داشت و حامل آن بود غلبه کردیم. ما می‌دانیم که این پایان جنگ و پایان توطئه‌ها و زوال تروریسم و تسلیم شدن دشمنان نیست، اما دماغ آن‌ها به عنوان مقدمه شکست کامل دیر یا زود به خاک مالیده شد. نباید آرام بگیریم و راضی شویم و باید آماده و مهیای نبرد بعدی شویم و نبرد در ادلب و حلب را ادامه دهیم. این آزادسازی مقدمه‌ای برای آماده شدن برای نبرد‌های آتی است و نبرد آزادسازی حومه حلب و ادلب ادامه دارد و این صرف نظر از حباب‌های صوتی توخالی است که از شمال می‌آید. نبرد آزادسازی در سراسر سوریه و درهم کوبیدن تروریسم و تحقق ثبات ادامه می‌یابد.

رئیس جمهور سوریه گفت: ارتش سوریه در عمل به وظایف ملی خود درنگ نخواهد کرد. در تاریخ ارتشی پیروز نشده است مگر اینکه مردم در نبردش با آن همراه بوده باشند و دیدگاه آن با مردمش یکسان باشد و این را ما در حلب و دیگر شهر‌های سوری دیدیم. هنگامی که ارتش سوریه را در آغوش گرفتید آن را حامی خود یافتید و از شما دفاع و به خاطر شما جانفشانی کرد. در هنگام و لحظات شادی باید لحظات درد و حزن را یادآور شویم و نبود عزیزان که برای زندگی و سعادت دیگران جان خود را دادند ما در برابر کشته شدگان و زخمی شدگانمان سر تعظیم فرود می‌آوریم و به آن‌ها و خانواده‌هایشان ادای احترام می‌کنیم و این پیروزی را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم.

بشار اسد گفت: درود بر مردمی که پایداری کردند و درود بر ارتش عظیم ما و نیرو‌های هم ردیف آن‌ها و درود بر صلابت آن‌ها در سرما و گرما که امنیت را به ما بخشیدند و تبریک و درود بر برادران و دوستان و متحدان ما که شانه به شانه ارتش در زمین و هوا جنگیدند و خون آن‌ها با خون ارتش ما درهم آمیخت.

بیشتر بخوانید واکنش کرملین به افزایش تحرکات تروریست ها در ادلب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بشار اسد حلب حلب سوریه رئیس جمهور سوریه ارتش سوریه غلبه کردیم پیروزی ها بشار اسد مردم حلب سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد