Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:17:16 GMT

وزیر نفت وارد خوزستان شد/ بازدید و افتتاح چند طرح

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۰۲۰

وزیر نفت وارد خوزستان شد/ بازدید و افتتاح چند طرح

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ساعاتی پیش برای سفری دوروزه به‌منظور بازدید و افتتاح چند طرح از طریق فرودگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وارد خوزستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به همراه مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ساعاتی پیش برای سفری دوروزه به‌منظور بازدید و افتتاح چند طرح از طریق فرودگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وارد خوزستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه مجموعه آزمایشگاهی کنترل کیفیت، خواص مکانیکی متالوگرافی و تست خوردگی H2S، متعلق به فولاد مبارکه اکسین توسط وزیر نفت عصر امروز افتتاح شد و با حضور در انبار ارسال محصول و انبار مواد اولیه اسلب این شرکت از نزدیک در جریان فعالیت این بخش‌ها قرار گرفت.

همچنین بیژن زنگنه در نشست هم‌اندیشی قراردادهای  وزارت نفت و شرکت فولاد اکسین خوزستان شرکت کرد و از نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت در حاشیه گردهمایی سه‌‌روزه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه واقع در پژوهشگاه صنعت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر نفت در ادامه سفر خود، فردا 29 بهمن‌ماه دکل حفاری ساخت جهاد دانشگاهی را رونمایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر نفت خوزستان شهید قاسم سلیمانی بیژن زنگنه بازدید و افتتاح چند طرح وارد خوزستان شد وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، دستور تامین منابع مورد نیاز و تکمیل این پروژه را صادر کرد تا با تسریع در ساخت، تا پایان سال تکمیل و بهره برداری از ۵۹ تخت این پروژه انجام شود. 
 
وزیر بهداشت نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

 عین اللهی با اشاره به پذیرش بیماران حوادث رانندگی در بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI کشور امروز در جنوب غرب تهران افتتاح شد تا دسترسی مردم و بیماران به این خدمات افزایش یابد و نیازی به مراجعه به سایر مراکز درمانی در سطح شهر نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع دستگاه‌های پیشرفته و سرمایه‌ای پزشکی در دولت مردمی در سراسر کشور، از تداوم تامین این دستگاه‌ها برای افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی و تصویربرداری در سال جاری و سال آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل