Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ گفت: تیم فوتبال مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند نماینده استان در مرحله دوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور از هفته دهم این دوره از مسابقات به مربیگری حسین کوثری عصر فردا بیست و نهم بهمن ماه امسال به مصاف حریف خود خواهدرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:شاگردان حسین کوثری در تیم مرکز آموزشی ۰۴ امام رضا بیرجند با تیم جوان نوین ساری که از ساعت ۱۵ عصر فردا به میزبانی ورزشگاه غدیر بیرجند برگزار خواهدشد، مصاف خواهند کرد.

قهوه چی بیان کرد: نماینده فوتبال خراسان جنوبی در مرحله دوم لیگ فوتبال دسته ۳ کشور در جدول این دوره از مسابقات تا این هفته با کسب ۳ برد،دو تساوی وسه باخت را تا کنون تجربه کرده است.

حضور تیم تکواندو دانشگاه بیرجند در رقابت های منطقه ۹ کشور

بزرگ مربی تیم تکواندو دانشگاه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ گفت: تیم تکواندو دختران دانشگاه شوکت بیرجند در رقابت های کشوری منطقه ۹ دانشگاهها و موسسات عالی که به میزبانی دانشگاه بجنورد از فردا آغاز می شود، حضور پیدا خواهد کرد.

او افزود: غزاله یزدان پناه ، الهام احمدی ، فائزه نبی زاده ، آرزوخرد پیشه، زهرا محبتی ، محدثه شخمگر ، زهرا رنجبر و مهلا برزگران به مربیگری بزرگ سرپرستی یاری در این دوره از رقابت ها نمایندگان استان خواهند بود.

رقابت های تکواندو دختران منطقه ۹ کشور به میزبانی بجنورد تا سی ام بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت فوتبال خراسان جنوبی تیم تکواندو دانشگاه بیرجند فوتبال خراسان جنوبی تیم تکواندو منطقه ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی