Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسانه نادی پور سفیر جدید ایران در کپنهاگ امروز (دوشنبه) استوارنامه خود را تقدیم ملکه دانمارک کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، افسانه نادی پور سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ در اولین روز کاری پس از ورود به دانمارک با ملکه این کشور دیدار و استوار نامه خود را تحویل داد. خانم نادی پور سفیر جدید کشورمان در دانمارک، امروز (دوشنبه ۲۸ بهمن) ضمن دیدار با خانم مارگرت دوم ملکه دانمارک، استوارنامه خود را به وی تحویل داد و رسما بعنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران کارخود را آغاز نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادی‌پور قبل از این دیدار با آقای مایکل زیلمر جانز مدیرکل تشریفات وزارت امورخارجه دانمارک دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تحویل نمود. خانم نادی پور سفیر کشورمان در این دیدار اولویت برنامه کاری خودرا، توسعه روابط سیاسی بین دوکشور، تسهیل امور مربوط به هموطنان ایرانی مقیم دانمارک، توسعه روابط اقتصادی و همکاری‌های منطقه‌ای با کشور دانمارک عنوان نمود.

قابل ذکر است که خانم نادی پور بیش از بیست و پنج سال سابقه کار در وزارت امور خارجه را دارا می‌باشد. عمده فعالیت‌های وی در بخش بین الملل این وزارت خانه بوده است. همچنین وی سابقه فعالیت در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در لاهه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو را دارا می‌باشد.

تحصیلات دانشگاهی وی در رشته علوم سیاسی (کارشناسی، دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه تهران)، روابط بین الملل (کارشناسی ارشد، دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه تهران) و حقوق بین الملل (دکتری، دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی) می‌باشد.

او  همچنین دوره یک ساله عالی حقوق بین الملل را در دانشکده وزارت امورخارجه طی نموده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: افسانه نادی پور ایران و دانمارک دانمارک جمهوری اسلامی ایران استوارنامه خود دانشکده حقوق سیاسی دانشگاه ملکه دانمارک بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

باشگاه گل گهر کار شایسته ای را انجام داده است.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران محسوب می شود.

عصر روز گذشته طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، باشگاه گل‌گهر به عنوان اولین سفیر و حامی اقدام خداپسندانه "اهدای عضو" در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی شد.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا