Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@23:46:03 GMT

گل استقلال مردود نبود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۳۷۸

گل استقلال مردود نبود

حیدر سلیمانی، درباره قضاوت کو هیون جین از کشور کره‌جنوبی در دیدار تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان و صحنه‌ای که گل ارسلان مطهری در اواخر بازی مردود اعلام شد، اظهار داشت: کمک داور نتوانست در این صحنه آفساید را درست تشخیص دهد. در این صحنه کمک داور احساس کرد که دانشگر جلوی دید دروازه‌بان الاهلی را گرفته است و، چون این بازیکن در وضعیت آفساید بوده، باید اعلام آفساید شود، ولی دانشگر حدود دو متر با دروازه‌بان تیم عربستانی فاصله داشت و این صحنه نمی‌توانست آفساید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این صحنه داور وسط باید تشخیص می‌داد که بازیکن استقلال دو متر با زاویه دید دروازه‌بان فاصله دارد و بنابراین در این وضعیت با وجود اعلام آفساید از سوی کمک داور، گل را صحیح اعلام می‌کرد. این صحنه زمانی آفساید می‌شود که بازیکن دقیقاً در موازات دروازه‌بان حریف قرار بگیرد، ولی در این صحنه دیدیم که فاصله دو متری بین دو بازیکن وجود دارد. این اشتباهی است که داور و کمک داور باهم مرتکب شدند، ولی داور می‌توانست پرچم زده شده از سوی کمک داور را رد کند، چون خودش زاویه مناسب‌تری برای تشخیص فاصله بین بازیکنان داشت.

این کارشناس داوری درباره دیگر صحنه‌های بازی یادآور شد: داور بازی قضاوت نسبتاً خوبی در سایر صحنه‌های بازی داشت و تقریباً اخطار‌هایی که به بازیکنان داد، درست بود. دو پنالتی که از سوی داور یک بار برای الاهلی و یک بار برای استقلال گرفته شدند نیز هر دو درست بودند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال دروازه بان کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در بازی استقلال؛ جاگیری‌های کمک‌داور در زمین مسابقه و فیفایی که تایید نمی‌کند! + عکس

ناظر بازی استقلال و ذوب‌آهن اطلاعات نادرستی را در مورد جاگیری به کمک‌داور مسابقه داد.

طرفداری | حواشی بازی استقلال و ذوب‌آهن تمامی ندارد.

استقلال در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست داد. داوودزاده کمک‌داور این دیدار بود که در چند صحنه تصمیم گرفت وارد زمین شود، اتفاقی عجیب که واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

ابتدا بسیاری گفتند این حرکت به آموزش‌های فیفا برمی‌گردد و به کمک‌داور بازی اجازه می‌دهد در صحنه‌های حساس وارد زمین شود اما علیرضا فغانی و مسعود مرادی با انتشار استوری‌هایی اینستاگرامی، این گفته را تکذیب کردند و نوشتند فیفا هیچ‌وقت چنین توصیه‌ای به داوران نکرده است و ناظر بازی با راهنمایی‌های اشتباه خود سبب رخ دادن چنین اتفاقی شده است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • آفساید اشتباه علیه بایرن بعداز اتمام وقت اضافه
  • اشتباه بزرگ داوری VAR را ناکام گذاشت؛ گل دلیخت به رئال مادرید به ناحق مردود شد!
  • اشتباه بزرگ مارسینیاک به ضرر بایرن مونیخ؛ سوت بیجا مانع بازبینی VAR
  • عکس| جاگیری عجیب کمک داور در بازی استقلال!
  • اتفاق عجیب در بازی استقلال؛ جاگیری‌های کمک‌داور در زمین مسابقه و فیفایی که تایید نمی‌کند! + عکس
  • سیدحسین و حرکتی فراتر از سیو و شیرجه! (عکس)
  • استقلال سر داوری شوخی ندارد! (عکس)
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟