Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:36:15 GMT

نماینده خوزستان به لیگ برتر هندبال کشور صعود کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۶۶۳

نماینده خوزستان به لیگ برتر هندبال کشور صعود کرد

مصطفی حمزه پور دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور با حضور تیم های نفت امیدیه، پرسپولیس بهبهان، هوانیروز اصفهان و هیات هندبال قم به میزبانی امیدیه برگزار شد.

وی افزود: در روز سوم مسابقات تیم پرسپولیس بهبهان با نتیجه ۲۳ بر ۲۹ مغلوب تیم هیات قم شد اما در مجموع با ۲ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی رقابت های لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین دیدار تیم های نفت امیدیه و هوانیروز اصفهان ۳۳ بر ۳۰ به سود هوانیروز به پایان رسید.

دبیر هیات هندبال خوزستان گفت: تیم پرسپولیس بهبهان با توجه به اینکه ۲ دیدار قبل خود را با برد پشت سر گذاشت و به نوعی صعودش به لیگ برتر قطعی شد در دیدار امشب از بازیکنان جوان خود استفاده کرد تا آنها هم فرصت بازی کردن داشته باشند.

وی بیان کرد: دیگر نماینده استان یعنی تیم نفت امیدیه اگرچه بازی های خوبی ارائه کرد اما هر سه بازی خود را با باخت پشت سر گذاشت.

حمزه پور با بیان اینکه هندبال خوزستان فصل آینده پس از سال ها در لیگ برتر نماینده خواهد داشت گفت: تلاش می کنیم با یک تیم قوی و قدرتمند در رقابت های لیگ برتر حاضر شویم.

مرحله نهایی رقابت های هندبال لیگ یک کشور از روز ۲۶ بهمن ماه در امیدیه آغاز و به مدت چهار روز ادامه دارد.

برچسب‌ها فدراسیون هندبال امیدیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال امیدیه فدراسیون هندبال امیدیه پرسپولیس بهبهان نفت امیدیه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی