Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:31:44 GMT

قاتل شهرخودرو؛ بهترین بازیکن زمین تاشکند! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۷۶۵

قاتل شهرخودرو؛ بهترین بازیکن زمین تاشکند! (عکس)

ایگور سرگیئف مهاجم تیم پاختاکور ازبکستان با دو گلی که به شهر خودرو زد، بهترین بازیکن میدان شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنی که دروازه پرسپولیس را باز کرد و سپس گزینه خرید این تیم برای خط حمله شد، یک بار دیگر در مقابل تیم های ایرانی درخشید. این بار طعمه او تیم قرمزپوش مشهدی بود که خط دفاعی اش دو بار برابر این مهاجم زهردار تسلیم شد و قافیه را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایگور سرگیئف ۲۶ ساله که چند بار برای بازی های لیگ قهرمانان به ایران سفر کرده، در فاصله تنها سه دقیقه، دو بار دروازه سیدمهدی رحمتی را گشود و تکلیف مسابقه را مشخص کرد.

 

گل اول در دقیقه ۵۶ زده شد. حرکت ماشاریپوف در محوطه جریمه شهرخودرو و پاس او که به سرگیئف رسید با شوت دقیق این مهاجم همراه و قفل دروازه رحمتی را شکست. گل دوم اما به شکلی دیگر رقم خورد. فرار زیبای داستان بک همدموف و حضور به موقع ایگور سرگیئف باعث شد تا این دو در موقعیت دو به تک قرار بگیرند و دروازه را به سادگی باز کنند.

 

همین دو گل بودند که باعث شدند مهاجم باتجربه ازبک بهترین بازیکن زمین شود. او که به نقل از رسانه های ازبک موهای جذابی هم دارد، پس از بازی در نشست خبری حضور یافت و حالا بیش از پیش مورد توجه هواداران پاختاکور قرار خواهد داشت.

 

 

 

 

ازبکستان شهر خودرو پاختاکور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ازبکستان شهر خودرو پاختاکور بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم خانگی خود یعنی الاول پارک به مصاف الخلیج رفت که توانست در شب درخشان کریستیانو رونالدو، با شش گل مهمان نگون‌بخت خود را در هم بکوبد.

رونالدو گل نخست خود را در دقیقه ۵ و روی اشتباه مونیر سنگربان مراکشی به ثمر رساند. جایی که دفع توپ اشتباه این گلر، باعث شد تا توپ مقابل کاپیتان النصر قرار بگیرد و او موفق شد دروازه را باز کند.

گل دوم نیز روی یک ارسال از سمت چپ و  توسط بروزوویچ به روی دروازه و با ضربه سر رونالدو به ثمر رسید. در ادامه نیز پاس تماشایی سادیو مانه به پشت مدافعان نصیب اتاویو شد و این بازیکن پرتغالی با یک ضربه چیپ و نرم، توپ را از بالای سر سنگربان میهمان عبور داد و به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

در دقایق پایانی نیمه نخست، مهاجم سنگالی میزبان، تیمش را به گل بعدی رساند. روی پاس در عمق و دیدنی اوتاویو توپ به سادیو مانه رسید و این بازیکن نیز با یک شوت زمینی، دروازه الخلیج را برای بار چهارم باز کرد.

رونالدو در دقیقه ۵۲ هت تریک خود را کامل کرد. ابتدا لاپورته توپ را به سادیو مانه رساند و این بازیکن نیز یک پاس طلایی را برای فوق ستاره پرتغالی ارسال کرد که کریستیانو موفق شد با یک شوت دیدنی، دروازه الخلیج را برای بار پنجم باز کند.

گل ششم النصر در دقایق پایانی مسابقه و توسط مدافع پیش‌تاخته این تیم یعنی محمد آل فتیل به ثمر رسید تا النصر با یک پیروزی قاطع این مسابقه را به پایان برساند. آنها با یک بازی بیشتر، شمار امتیازات خود را به عدد ۷۴ رساندند تا فاصله آنها با الهلال به ۹ امتیاز کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • (ویدئو) گل ناباورانه از شهاب زاهدی؛ ۷۰ متری و فوق‌العاده
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد