Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاکدشت درباره هدف از شرکت در انتخابات مطرح کرد: برای پاکدشت احساس خطر کردم والا قصد شرکت در انتخابات را نداشته و آمدم شهرستان را از خطر و سونامی های بی اخلاقی و عقبگرد نجات دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، محمود مظفر داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز در یکی از تالارهای پاکدشت و درجمع فرهنگیان درباره تبیین برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود اظهار کرد: من برای پاکدشت احساس خطر کردم والا قصد شرکت در انتخابات را نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ادامه افزود: اگر رقیب عملکرد خوبی داشت مردم به دنبال او رفته و برایش رأی جمع می‌کردند نه اینکه میلیاردی پول خرج کرده و بگوید مردم شما نمی فهمید من به شما خدمت کردم.

 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در مورد تأیید یکی از کاندیداها توسط حزبی بیان داشت: این مترسک خیمه شب بازی بوده و نمی‌تواند به طور واقعی وکیل مردم باشد.

مظفر درباره هدف از شرکت در انتخابات مطرح کرد: برای پاکدشت احساس خطر کردم والا قصد شرکت در انتخابات را نداشته و آمدم شهرستان را از خطر و سونامی‌های بی اخلاقی و عقبگرد نجات دهم. 

وی خود را در معرض خطر دانست و تصریح کرد: هیچ پشتوانه مالی، حزبی و سیاسی نداشته و تنها به پشتوانه  سه برادر شهید، ۲۰ سال علم، درس و سابقه مدیریتی در سطوح مختلف در انتخابات شرکت کرده است.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در همین رابطه بیان داشت: در یک دوره ۸ ساله ۸۰ سال به عقب برگشتیم، بی اخلاقی‌ها و بی فرهنگی‌های در این مدت انجام شد.

مظفر به وجود نخبگان در پاکدشت اشاره و عنوان کرد: بعد از پیروزی در انتخابات ماهانه با آنها جلسه گذاشته و بهترین ایده ها را به من مجلس خواهیم برد.

وی درباره جایگاه معلمان خاطرنشان کرد: هرکس با هر پست و مقامی تربیت شده معلمان بوده و آن‌ها باید از بهترین خدمات برخوردار ، و با تمام قوا برای شأن و منزلت شهرم تلاش می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از پایان مراسم محمود مظفر راهی جلسه بعد برای تبیین مواضع خود شده و از حاضران در جلسه با شام پذیرایی شد.

انتهای پیام/پ/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات نخبگان عملکرد انتخابات مجلس شورای اسلامی بی اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت

رئیس ستاد استانی آزمون‌های سراسری و نماینده تام الاختیار وزیر علوم و رئیس دانشگاه بیرجند، گفت: آزمون سراسری برای ۴۵۶ داوطلب کنکور شهرستان زیرکوه در گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، احمد لامعی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به عدم حضور 136 نفر از داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی به دلیل سیلابی شدن مسیر در اثر بارندگی‌های شدید روز ششم اردیبهشت، با پیگیری‌های انجام شده سازمان سنجش با برگزاری مجدد آزمون و دادن فرصتی دوباره در روز جمعه 21 اردیبهشت برای جاماندگان و تمامی داوطلبان شهرستان زیرکوه موافقت کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع داوطلبان جامانده و سایر داوطلبان شهرستان زیرکوه 465 نفر هستند که می‌توانند در این آزمون شرکت کنند افزود: داوطلبین که در آزمون قبلی شرکت کرده‌اند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند ولی امتحان قبلی آنها لغو خواهد شد.

رئیس ستاد استانی آزمون‌های سراسری و نماینده تام‌الاختیار وزیر علوم و رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه داوطلبان از فردا چهارشنبه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت ورد به آزمون اقدام کنند، گفت: باجه رفع نقص هم در روزهای چهارشنبه 19 و پنج شنبه 20 اردیبهشت در دانشگاه بیرجند مستقر و پاسخگوی داوطلبان خواهد بود.

لامعی با اشاره به حضور نمایندگان سازمان سنجش از فردا در استان، افزود: این افراد در زمان مقرر به محل برگزاری آزمون مراجعه خواهند کرد.

وی افزود: داوطلبان یکساعت قبل از شروع آزمون در محل مورد نظر حضور داشته باشند زیرا درب محل برگزاری راس ساعت 8 صبح بسته خواهد شد. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی