Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبات، واژه ای بیگانه با جالوروسی.

طرفداری- پس از خروج مونچی از رم، جانلوکا پتراکی تورینو را ترک کرد و به عنوان مدیر ورزشی جدید رم در تابستان 2019 معرفی شد. ظاهرا دوران او در پایتخت ایتالیا رو به پایان است.

کوریره دلو اسپورت مدعی شد جانلوکا پتراکی حتی ممکن است پیش از پایان فصل 2019/20، رم را ترک کند. رم با فونسکا و خریدهای پتراکی، شروعی خوبی داشت اما در هفته های اخیر این تیم وارد بحران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا پتراکی با مدیران بلندپایه رم چون بالدیسونی و فیئنگا به مشکل خورده است. ماجرا از شکست 4-2 رم مقابل ساسولو آغاز شد. پتراکی برخلاف عرف، بین دو نیمه جایگاه را ترک کرد و به رختکن رم رفت. مسئله بعدی به ناکامی پتراکی در فروش ژوان ژسوس، خاویر پاستوره و دیگو پروتی مربوط می شود. دستمزد این بازیکن مجموعا به 10 میلیون یورو در هر فصل می رسد درحالیکه نقش مهمی در ترکیب رم ندارند. جالوروسی در لیگ قهرمانان اروپا حاضر نیست و باید به هر نحوی، با کاهش هزینه ها بتواند با رعایت فیرپلی مالی، تراز مالی خود را مثبت نگه دارد. درصورت ناکامی رم از رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا، اوضاع مالی باشگاه وخیم تر هم خواهد شد. بنابراین پتراکی در خلاص شدن از دست بازیکنان مازاد، موفق نبوده است. همچین باشگاه رم از روند تقویت ترکیب تیم فونسکا توسط پتراکی راضی نیست و از برخی خریدها قانع نشده است.

با توجه به اینکه گروه فریدکین به زودی به عنوان جانشین جیمز پالوتا، مالک رم می شود، از آندره آ برتا مدیر ورزشی اتلتیکو مادرید و دنیله فوجیانو مدیر ورزشی پارما به عنوان جانشینان احتمالی پتراکی نام برده می شود. اگر جانشین او به راحتی مشخص شود، حتی ممکن است پتراکی پیش از پایان فصل، پایتخت ایتالیا را ترک کند. با خروج پتراکی از رم، این باشگاه وارد دور جدیدی از بی ثباتی می شود. آینده پائولو فونسکا بیش از پیش دچار تردید خواهد شد درحالیکه برنامه نقل و انتقالاتی رم مشخصا تغییر خواهد کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جانلوکا پتراکی مدیر ورزشی پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال جریمه مالی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

 

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است: 

 

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست: 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام مشاغل از ارایه اسناد و دفاتر مالی معاف شدند؟
  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • استقلال جریمه مالی شد
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • (عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد