Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- اخیرا گزارشی توسط بانک اطلاعاتی فروش خودروهای الکتریکی جهان(ایی ویی ولومز) منتشر شده که در آن رده بندی برترین کمپانی های تولیدکننده خودروی الکتریکی از منظر شاخص فروش ارائه شده است.

ایی ویی ولومز اشاره می کند: در سال 2019 برابر با 2.21 میلیون دستگاه وسیله نقلیه الکتریکی در جهان به فروش رسیده که این آمار افزایش 10 درصدی در مقیاس سالانه را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین سهم الکتریکی از مجموع فروش خودرو در بازار جهانی از 2.1 درصد به 2.5 درصد افزایش یافته است یعنی به ازای فروش 40 دستگاه خودروی مبتنی بر سوخت فسیلی، 1 دستگاه خودروی الکتریکی به مشتری واگذار شده است.

این آمار یک نکته جالب دیگر هم دارد! و آن حضور پررنگ کمپانی های چینی تولیدکننده خودروی الکتریکی است. تقریبا نیمی از 10 الکتریکی ساز برتر جهان؛ چینی هستند. در ادامه مطلب با برترین تولیدکنندگان خودروی الکتریکی در سال 2019 آشنا می شویم:

10- تویوتا مدل مفهومی الکتریکی RHOMBUS از تویوتا در جریان نمایشگاه خودروی شانگ های، چین 9- هیوندای هیوندای کونا الکتریکی در حال شارژ- نمایشگاه بین المللی ژنو، سوئیس 8- جیلی سدان الکتریکی امگرند در حال شارژ 7- نیسان آخرین مدل از لیف محصول الکتریکی نیسان در چیبا(ژاپن) به نمایش گذاشته شده است. 6- فولکس واگن محل اتصال شارژ در گلف جی تی ایی به نحو خلاقانه ای در قسمت لوگوی دماغه طراحی شده است. این تصویر در نمایشگاه خودروی گوانگژو(چین) ثبت شده است. 5- ب ام و غرفه ب ام و و نمایش نسخه پلاگین آی3 در جریان اتوچاینا 2016 در پکن 4- سایک نمایش محصول مشترک سایک فولکس واگن در شانگ های(چین) 3- بایک یک خودروی الکتریکی از گروه خودروسازی پکن(بایک) به نمایش گذاشته شده است. 2- بی وای دی خانمی در حال عبور از مقابل لوگوی کمپانی چینی بی وای دی در نمایشگاه خودروی شانگ های 2019/ بی وای دی یکی از فعال ترین خودروسازان جهان در زمینه توسعه انواع وسایل نقلیه الکتریکی است. 1- تسلا غرفه برترین تولیدکننده خودروهای الکتریکی در جهان طی نمایشگاه واردات چین در شانگ های 2018 بیشتر بخوانید:

رونمایی از هیوندای توسان چینی! (+تصاویر)

ناتالی؛ سوپراسپرتی که با "متانول" کار می کند! (+فیلم و تصاویر)

نیسان و خودرویی که سال 1983 از آینده آمده بود!(+فیلم و تصاویر)

لینک کوتاه: asriran.com/002zoE

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خودروی الکتریکی چین بی وای دی خودرو هیبرید پلاگین عصرایران الکتریکی در جهان نمایشگاه خودروی خودروی الکتریکی بی وای دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • «۳۱ رویا» از جواد مولانیا به روی صحنه می‌رود
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • اشتوتگارت و کسب 38 امتیاز بیشتر نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته بوندسلیگا
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود